ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 170)
    • [quote=”PatrickB” post=113693]Airco is een verdieping naar beneden geplaatst, ontbrekende knop in het hoefijzer,
      je mag zeker zijn dat er geprutst is geweest. :mrgreen:[/quote]

Heeft pcm, dan staat de airco altijd beneden

Moet een model vanaf 2001 zijn, want die heeft al een handschoenkastje. Voordien hadden ze dat niet geloof ik. Die schijven vooraan lijken wat klein voor een turbo niet?

Volgens mij een bob de bouwer porsche, maar wel een mooie 😉

Hoe zit da nu met die kleurcode, kan je da niet zien mss aan het chassisnr :happy: :happy: :happy: ruzie ruzie ruzie

Ik zal straks het slagveld hierboven wat opruimen :engeltje:
            Misschien nog wat voorbarig, maar als ik de (voorlopige) foto’s zie denk ik dat’t wat te koud is voor Kelly om haar oranje kleedje aan te trekken 8)
            Zoals ik zei: voorbarig, en ik hoop verkeerd te zijn…

beste sorry voor mijn gekluns, maar ik ben hier bezig op zon i phone, i wou gewoon de fotos erop zetten, maar ben aan het klungelen geslaan, nogmaals sorry, en tevens zie ik ook dat ik maar halve berichten binnenkrijg op dit ding. nogmaals mijn excuses en ik wacht tot ik thuis ben voor de rest. sorry jongens

Ja, die vraag hadden we al begrepen hoor carlitos! Mannekes wat is me dit hier? Eerste keer dat ik mij op dit forum ga “uitschrijven” op een onderwerp…

PB

🙄 :wtf: 😕 😯 😐

Mijn vraag is of de de kleurcode kan aflezen uit het chassisnummer?

jongens ik zit op restaurant met een klant, en heb juist de fotos binnen, ik plaats ze met de i phone, en die knoppetjes zijn te klein grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sorry

PB

Airco is een verdieping naar beneden geplaatst, ontbrekende knop in het hoefijzer,
                        je mag zeker zijn dat er geprutst is geweest. :mrgreen:

image_2012-11-30-2.jpg

image_2012-11-30.jpg

image.jpg

PB

Goh carlito, als je nu eens zelf wat moeite zou doen met het opzoeken,
                                dan zou je misschien geloven wat hier al meermaals gepost is geweest, waar is.

NEE dat kan je niet.

MIJN VRAAG IS AAN DE HAND VAN DAT CHASSISNUMMER, we zien nu duidelijk dat het een 996 is, maar kan je de kleurcode daaruit niet halen??????????????

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.