ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 170)
    • hoe zet je hier de fotos op?????????????????

PB

Bij Porsche is het 7de en 8ste cijfer samen met het 12ste getal het type model.

In jouw geval dus WPOZZZSW680387
        en de S staat voor 1995 wat volgens de productie gegeves van Porsche niet kan, omat de 996 pas in ’97 dacht ik uitgebracht is.

Hieronder een cabrio cfr. jou beschrijving. (als ik het goed heb)

Attachments:
          • 34front_05.jpg

:mrgreen:
            Rodondo ging er met de beste bedoelingen vanuit dat jouw budget rond de 40.000 Euro ligt omdat je zit te vissen in de 4S, GT3 MKI en Turbo 996-vijver.

Ben nu echt wel benieuwd naar het verhaal achter deze auto.
            Bouwjaar 1995?
            Techart?
            Oranje?

De Turbo bestond toch ook nog helemaal niet in (zelfs) 1997? Die is toch pas met de MKII gekomen? Oranje op een 996? Op een 997 wel ja, maar op een 996 nog nooit gezien, kan altijd wel sonderwunsch zijn natuurlijk.
            Ik vrees een beetje voor een omgebouwde…

Beste redondo, mijn budget is goed genoeg, maak u geen zorgen.

[quote=”carlitos” post=113671]Die wagen zou van techart komen, misschien beter dat ik daar mijn neus opsteek?[/quote]

Binnen uw budget denk ik niet aan een Techart. Zou verder zoeken in uw plaats.

Die wagen zou van techart komen, misschien beter dat ik daar mijn neus opsteek?

Iets klopt hier niet 😥 .
                    Net zoals jullie krijg ik type 996 bouwjaar 1995 .
                    Er was helemaal nog geen 996 in 1995 of 1996 .

Eventueel een pre-productiemodel ,??????????.

Ok zal ik vragen

S2

Vraag vooral een detailfoto van de optiesticker onder het kofferdeksel of uit het onderhoudsboekje, dat zal ons heel wat vertellen.

Dank je, ik ga hier proberen fotos te plaatsen, ik verwacht ze vandaag

S2

1995 996 Twin-Turbo Coupé (zie mijn eerder berichtje)

Zonder optiecodes weten we niets, maar volgens mij staat Techart nergens in de optiecodes vermeld, dus dat kunnen we niet checken.

Kleur wel, maar daarvoor hebben we de kleurcode nodig.

Het is een techart, zou dat kunnen?

Ik hoor hier verrschillende meningen, wat is het nu?

S2

Model 996 – Manufacture Year 1995

??? Da’s wel een heel vroege 996

Dit is wat ik krijg:

Model
                                  Porsche 996 Twin Turbo Coupé
                                  Model line Porsche 911
                                  Model Year 1995
                                  Type car Sports Car
                                  Body Coupé
                                  State Europe – Germany Germany
                                  Assembly plant Unknown
                                  Serial number 0387

Kleur staat afzonderlijk op hetzelfde label.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.