ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 170)
    • [quote=”carlitos” post=113175]Ik vind het een prachtige wagen, ben er zot van, maar heb hem nog niet, deze week weet ik het. Indien niet. Doe ik een bod op een 996 turbo. Maar ik steek alle dagen iets nieuws op, en als je dan ziet dat de 997 alle dagen waarde verliest is het moeilijk.[/quote]

Ik heb de illusie van waardevastheid al een tijdje geleden losgelaten. Behalve een perfecte luchtgekoelde is er nog weinig dat waarde houdt. Als je iets te verkopen hebt is het altijd “colporteren”. Voordeel is als je aankoopt natuurlijk.

Ik vermoed een van de eerste, de kleurcode staat die niet biij dat nummer?

PB

WPOZZZ99ZSW680387

is een 996 in elk geval. 😉

zou een 996 moeten zijn kleur oranje , turbo

Is volgens mij een 993 bj 95 EU model

KUNNEN JULLIE HIERVAN IETS OPMAKEN WAT? WPOZZZ99ZSW680387 MODEL JAAR KLEUR?

Koen ,prachtige wagen maar ik vraag me af hoe lang ze nog gaan meerijden . 😥

Ik vind het een prachtige wagen, ben er zot van, maar heb hem nog niet, deze week weet ik het. Indien niet. Doe ik een bod op een 996 turbo. Maar ik steek alle dagen iets nieuws op, en als je dan ziet dat de 997 alle dagen waarde verliest is het moeilijk.

Ik vind een rode GT3 ook wel iets … MAAR mijn madam vind dat een afschuwelijk kleur ruzie en mijn kindjes kunnen niet meerijden met de GT3 :mrgreen:

Funny, ben jij in bezit van gt3 , en van waar en je afkomstig?

Een correct onderhouden Porsche zal je normaal geen onoverkomelijke onderhoudskosten bezorgen .
                          Bij deze nogmaals het belang van een onderhoudshistoriek .
                          Zouden we niet beter de titel van de Topic aanpassen aangezien je je pijlen richt op een 996 Gt3 . 😉

Hallo,heb er enkele maanden geleden zelf 1 gekocht.Een echte aanrader ZALIG om mee te rijden!Een tiptronic van 2002 met 115000 KM.Kijkgoed uit voor je koopt!!!

als ik zie op die 5 jaar, heb ik 70.000 km gedaan, werkelijke onderhoudskosten 3000 euro in totaal. en banden 3x 850 euro. ik zeg je ben zeer tevreden van de wagen, geen enkel probleem met motor, elektronica, met niets, starten en weg,maar je krijgt er niets meer voor in 2-de hands en is verouderd model. ik denk als ik hem i stukken verkoop dat ik er meer uithaal hahahahahahh. normaal rijden 10-12 liters verbruik. vlot rijdend.

[quote=”carlitos” post=113025]Porsche is voor mij een kinderdroom, en het moment is aangekomen, de rode is een gt3 , mk1 , ik hoop datbik hem heb, maar wil geen zotte dingen doen, want ik denk toch dat onderhoudskosten aan zulke wagens toch niet goedkoop zijn. Voor mij geen circuit, is puur voor plezier[/quote]

Uw 600 zal ook wel iets kosten zeker ? 😕

Porsche is voor mij een kinderdroom, en het moment is aangekomen, de rode is een gt3 , mk1 , ik hoop datbik hem heb, maar wil geen zotte dingen doen, want ik denk toch dat onderhoudskosten aan zulke wagens toch niet goedkoop zijn. Voor mij geen circuit, is puur voor plezier

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.