ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ik zou graag een porsche 996 turbo aankopen

• Maker
    Discussie
  • hallo

ik zou me graag een 996 turbo willen aanschaffen , ik zie dat de prijzen draaien tussen de 30.000-35.000 euro.

1 zijn er daar veel problemen mee? motorisch?

2 elektronica?

3 manueel of tiptronic?

4 zit de prijs nu op zijn bodem voor dergelijke voertuigen of zien jullie dat nog te zakken?

graag info aub

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 170)
    • link naar de wagen?

Ietske meer, heb hem voor 50 procent vast, doet nog wat moeilijk, we zullen zien.

zal wel niet voor diezelfde 30 a 35 zijn zeker? 😕

Nu nog uitzoeken, op welke nummerplaat ik hem ga zetten, want de staatskast ga ik niet spijzen. Wees daar maar zeker van.

Bod gedaan op gt3, vrijdag heb ik antwoord,, 40.000 km,

RS,

Ik ben nog niet zo oud maar probeer ook verstandig te rijden 😀
                Iedereen kan rechtuit hard rijden maar als er een bochtje in zit ….

Laten we gek doen maar reserveren voor circuit.

Maar ik heb dan ook een oudje waar ik zuinig op ben 😉

[quote=”carlitos” post=112682]Ik denk ook dat er bepaalde mensen niet zovlug hun besluit moeten nemen, ik durf eens gas geven op de snelweg. Maar s nachts, in de 16 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, volledig blanco, in bebouwde kom rij ik 48″. Gouden regel voor mij, alochol drink ik niet, geen druppel. Nooit boete gehad. Hopelijk meer begrip.[/quote]

Hier op mijn zacht wit wolkje bij het opsmullen van mijn rijstpapje (met gouden lepelken) even naar Sinte Pieter gekeken en goedkeuring gekregen 😉

Heeft met de leeftijd te maken kerel. En Big Brother leest hier mee!

[quote=”carlitos” post=112679] met de letter P…. Van pak me dan als je kan.[/quote]
                    een 996 turbo is fijn maar ik vrees dat je dan toch nog moet opletten hoor!!! Van een 997 S zou je het wel es héél warm kunnen krijgen om maar te zwijgen van sommige andere niet P’tjes (tt rs oa.). Een porsche heeft een leuke rechtuit snelheid en acceleratie MAAR een o zo veel beter weggedrag in het bochtenwerk! Dus als het voor het principe ‘pak me dan” is, dan ben ik ervan overtuigd dat je wel es snel “gepakt” zou kunnen worden.

Buiten dit alles is de keuze van een 996turbo uiteraard toppie!!!!

Ik denk ook dat er bepaalde mensen niet zovlug hun besluit moeten nemen, ik durf eens gas geven op de snelweg. Maar s nachts, in de 16 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, volledig blanco, in bebouwde kom rij ik 48″. Gouden regel voor mij, alochol drink ik niet, geen druppel. Nooit boete gehad. Hopelijk meer begrip.

@carlitos, engeltjes hoeven we hier niet te zijn, maar we zijn hier toch wel een bende die vooraleerst van dit merk en forum onze hobby, passie en sommigen misschien hun leven gemaakt hebben. Ik vrees dat je je niet echt populair gedraagt zo, en zo denken er misschien nog, een p wil kopen om de verkeerde redenen. Al is iedereen vrij om te doen wat hij of zij wil, maar ik heb er zo mijn bedenkingen bij van wat je dan hier op dit forum komt doen.

Neen dank u voor de aanbieding, het zal een mof worden die start met de letter P…. Van pak me dan als je kan.

Je mag hier een BMW 335d coupe komen kopen voor €25000,00
                            Die is met zijn vitaminen kuur ook sneller dan een Merc 600, reeds ondervonden :happy:

Het zijn hier precies allemaal engeltjes.

[quote=”carlitos” post=112623]HEB OOIT EENS KLOP GEKREGEN VAN EEN PORSCHE DE BAAN VAN LUIK NAAR AKEN, EN BEN HET NOG NIET VERGETEN[/quote]

Niet echt de juiste motivatie, sorry.

En Welkom!

ja ik was ook beschaamd dat ik hem moest lossen aan 285

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 170)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.