Ikke

• Maker
    Discussie

• Loots danny
    Deelnemer

Het is blijkbaar de gewoonte,dat men hier effe zegt,wie je bent.
      Mijn naam is danny
      Woon in de kempen,en ben fan van het lichtere werk,de platte kever.
      Voor mij gewoon jeugd sentiment,en na 20 jaar,of meer…toch maar eentje aangeschaft. Alleen dit keer een turbo 924.
      Ben wel wat verschoten,ze rijden niet meer zo dik rond.
      Zijn er hier mensen die ook zoiets hebben,of zijn dat hier allemaal 911 lovers?
      Grt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • Nee ook niet,mijn zetels.
        Het is echt ruw geweven,grijs…beige stof.
        Raar stofje.
        Op de site van porsche vanbeurden,Retie
        Daar staan foto’s van het interieur,van mijn wagen.
        Dinsdag 100% nog foto’s. 😉

Dat gaat er zeker van komen Ward…Ik woon op de markt.
          Tof.
          Tot binnenkort!
          😉

DSC_5618.jpg

Misschien deze zetels?

Ik woon ook in Geel, dan zal ik u wel eens een keer zien rijden he

Geel
                😀
                Jaaa…k weet het. Hehe

Er komen nog foto’s ,maar even geduld…want ik heb hem pas dinsdag in mijn bezit. De douane heeft de boel wat vertraagd. 😉

Het lijkt me allemaal ok. Maar ik ben er zeker van dat hij niet helemaal kompleet origineel is.
                  Zijn interieur is buiten gewoon. Echt wel!
                  Geen enkel scheurtje in zijn dashboard! Ook dit is vrij ongewoon.
                  Maar zijn beige stoffen zetels,net enkel aan de zijkanten sky/leder???
                  Waar is mijn pacha motiefje? 😉
                  En nog iets vrij raar…..in mijn dashboard is geen turbo metertje te bespeuren? Zou van Italy komen,en bij van beurden gekocht. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Hèhè
                  Maar eerlijk…..whatever….voor mij is hij het einde. 😉
                  Doe ik nooit meer weg!

Welkom !

J

Kempen? Van waar juist?

Welkom!

:happydance: Goed onderhouden mag je ze al zoeken, ja. Welk geboortejaar?
                        Mooie velgen, doen me denken aan die van een 924 Le Mans; Maar de banden lijken me niet zo breed, zijn dit nu 185/70 R15? Tevreden over de wegligging dus?

Welkom , en inderdaad zo zie je ze zelden :up:
                          Nu je er toch de pak van weg hebt, méééér fotokes :relaxman:

Wim

[quote=”Polanski” post=164006]Hoi Wim

Merci om mij hier wat wegwijs te maken. Nog nooit op een forum geweest. Ma da had je wel door denk. :)[/quote]

Daar zijn we voor, en als je problemen hebt kun je altijd bij ons terecht of helpen medeforummers je wel. 💡

Leuke onverbouwde auto op ‘t eerste zicht.

Proficiat en veel plezier ermee!

welkom, en knappe 924 zo zie je ze idd niet veel meer

welkom
                                  op dit leuke forum
                                  met je Porsche
                                  :applaus: :drink:

Hoi Wim

Merci om mij hier wat wegwijs te maken. Nog nooit op een forum geweest. Ma da had je wel door denk. 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.