- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 maart 2017 om 09:28
in 2009 mijn 944S van de hand gedaan bij kopen van mijn huis en krijgen van een BMW1 firmawagen.
dat is lange tijd goed gegaan want de 1 is best wel een leuke auto, goed chassis, laat zich gewillig rondjagen..Maar bij nieuwe job eind 2015 kreeg ik een handmedown van een voormalige werkgever, een MercA, Automaat, FWD..
De frustratie bouwde langzaam maar zeker op. :bounce:Het duurde niet al te lang voor ik online naar Porsches zat te kijken. Maar de prijs evolutie van bv de 944 kon me niet bekoren.
Meer dan 10K voor een redelijke 44, om maar te zwijgen van een echt mint conditie, of een S of Turbo.. ‘t zijn leuke auto’s maar zo leuk dat ze een Cayman overtreffen qua prijs/kwaliteit, bang for your buck.. I don’t think so.Dus heb ik Caymans beginnen test rijden, en na niet al te lang zoeken deze gevonden bij onze Franssprekende landgenoten :
132000, geen krasje te vinden op de lak,praktisch geen vuiltje te zien.
Enkel onder het glas achteraan bij het 3e remlicht zat wat stof.Interieur even net.
2 sleutels , volledige documentatie en onderhoud, geen gescheurde stoel, daar kon ik maar 1 iets op zeggen : SOLDSinds gisteren verzekerd, platen zijn binnen, She’s mine! :driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.