I’m back… in a 964

Home Forum Stel jezelf even voor ! I’m back… in a 964

  • Maker
    Discussie

  • GEOFFROY
    Deelnemer

      Na enkele maanden met de R8 gereden te hebben betrapte ik mezelf erop dat ik hier terug aan het meelezen was.
      Het was duidelijk dat ik vroeg of laat de R8 zou verkopen en dat er terug een P in de garage wou.
      2 weken geleden een goed bod gehad op de R8 en verkocht :up:
      Het grote dilemma was nu wat er in de plaats zou komen.
      Een GT3 MK1 en een 993 heb ik gehad dus dat kwam niet meer in aanmerking.
      Tot over een week zitten twijfelen tussen een 964 en een GT3 MK2 en… eergisteren een 964 gekocht.
      De bedoeling is om er een soort van outlaw van te maken die de GT3’s op circuit kan lastig maken.

      Dit zijn de specs:

      Carrera 2 1990 met 99.000km
      Marine blauw
      Zonder schuifdak
      Optie M220 (sperdifferentieel)

      Deze stukken zullen er de komende weken/maanden op gemonteerd worden:

      Bilstein PSS-10 Coil Over Kit
      Rennsport Adjustable Stabilizers
      Camber Plate (Set front + rear) only PSS9/PSS10
      BBS E88 8J x 9.5J
      RS interior carpet set
      Full stripped interior
      Alu Gauge Trim Rings
      P93 RennSport Shifter
      Recaro Pole Position Seats in Black Leather
      Steering wheel GT2 with hub
      RS Door Cards
      Rennsport Ventilation Bypass Tube
      Cup Strut Tower Brace
      Rennsport Motor Mounts
      Cup pipe
      Bypass pipe long
      Powerflow kit
      Hot film
      Chiptuning
      Short shift kit
      A PILLAR GUTTER SPOILER SET
      BRAKE AIR INLETS
      Front splitter set
      RS rear bumper center
      Xenon Conversion Kit

      Intussen zijn de wielen en de stoelen reeds besteld ( tot 12 weken wachttijd)

      Grtz

      Attachments:
      • TK75595-Porsche-964C2.jpg
      • bbs.jpg
      • recaro.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 121)
      • Een tijdje terug zien rijden op de Bond in Leuven, zag er :up: :up: uit :respect2:

          Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik bij 205 moet blijven.
          Bedankt voor me te overtuigen 😉

          quote=”DST” post=225786]Cup 1 blijven de top :respekt: :hail:

          Ik had precies wel de 205 breedte vooraan aangehouden, stuur volgens mij net iets beter (en minder spoorvorming) :popcorn:[/quote]

            Cup 1 blijven de top :respekt: :hail:

            Ik had precies wel de 205 breedte vooraan aangehouden, stuur volgens mij net iets beter (en minder spoorvorming) :popcorn:

              Ik heb de bbs’en verkocht omdat ik de wagen ook mooier vind met de originele cups.
              Het design van de bbs’en was te druk waardoor ze niet echt klopte.

              Bonus is dat de P ook beter aanvoelt met de 17”.

              Intussen ook pirelli trofeo r besteld in 225/255 17” voor wat meer grip

                @ DST tja…spijt komt na de zonde :think:

                @ ducuzzi … en nu krijg ik waarschijnlijk het halve forum over me heen, maar ik vind hem mooier op de originele Cup velgen dan op BBS ‘en 😳

                XXX

                  :up: :up: :up: :up: :up:

                    Shit
                    Van zo’n foto’s krijg ik al terug goesting in een 964

                    Milj@@rde :bounce: :what: :respekt:

                      :lekker: :lekker: ziet er zeer goed uit :up:

                        Mooi. Geen BBS’en meer of is dit de winter look?

                          wat een knappe wagen, ferm blinkend en ferm machien :respect2:

                            Personal touch 😉

                              Waarom die doodskop onder de pinker op het linker scherm? Vind het wel cool :respect2:

                              PDS

                                Ziet erg netjes uit :up:

                                  Meer dan in orde :applaus:

                                    Kwijl-kwijl…

                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 121)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.