Imagebuilding

Home Forum Porsche Talk Imagebuilding

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • PDS

[quote=”deepee” post=171941][quote=”pds trading” post=171927]Benieuwd of Dieteren hierop zal reageren … :think:[/quote]

achter de schermen zeker, in de publieke media niet. meer ruchtbaarheid = meer negatieve pers/imago
      dan denk ik aan het gezegde: “als je geschoren wordt, moet je stilzitten”[/quote]

Dat is een feit. !

ja op de nieuwe vaart heb ik van dichtbij meegemaakt als klant, ik weet wat er gebeurd is…
        maar denk dat het niet enkel daar gebeurd hoor, ben er nog steeds klant en nog steeds tevreden 🙂

en de andere vw audi garage aan de nieuwevaart heeft naar schijn’t licenties moeten inleveren na onfrisse praktijken … goe bezig hier in Gent 😉

[quote=”pds trading” post=171927]Benieuwd of Dieteren hierop zal reageren … :think:[/quote]

achter de schermen zeker, in de publieke media niet. meer ruchtbaarheid = meer negatieve pers/imago
            dan denk ik aan het gezegde: “als je geschoren wordt, moet je stilzitten”

Waar ik vooral schrik voor heb zijn volgende gezegdes:
              – waar rook is, is vuur
              – soort zoekt soort

PDS

Als het in de krant staat met naam en faam zal het wel kloppen … :popcorn:

Benieuwd of Dieteren hierop zal reageren … :think:

De twee zaken hebben niks met elkaar te zien. Die verkoper werkt zelfs niet bij Porsche.

Raar verhaal over CM. Geloof er niet veel van.

PB
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.