Import

Home Forum Porsche Talk Import

• Maker
    Discussie

• PM
    Deelnemer

Ik zie op verschillende site’s geïmporteerde wagens uit Japan. Iemand daar ervaring mee?

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • ag lease staat dikwijls met advertenties op tweedehands sites en heb ze , op foto, steeds wel verzorgde auto’s gevonden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit naar zo’n wagen ben gaan kijken, mijn boxster zou stikjaloers zijn :mrgreen:

20000 euro is toch genoeg voor een 996 van 1999, zou me verbazen dat ze die met garantie verkopen als ik hun advertentie lees. verder wel een verzorgde *porsche , ziet er zeker niet afgeleefd uit

PM

[quote=”kleinekastenteufel” post=190167]Bijna altijd auto versnellingsbak, omgebouwd en weinig km[/quote]

Wat bedoel je met “omgebouwd?” Klinkt negatief 🙁

Heeft die 996 nu een gele gordel aan de bestuurderskant, maar niet aan de passagierskant…. ?

De japanners zouden qua roest heel erg interessante wagens zijn. Ik weet dat er handelaars zijn die vrijwel enkel met japanners werken maar of ze allemaal even betrouwbaar zijn…

Bijna altijd auto versnellingsbak, omgebouwd en weinig km.

Links gestuurd auto’s waren een tijdje hype in Japan.

PM

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/256341764?smid=Co-D-SM-TL-S&

Er staan er zo verschillende op internet. Ze zijn meestal te herkennen aan de nummerplaathouder. Ze hebben een onderhoudshistorie mee maar dat is in het Japans. Ben wat aan het mailen met de verkoper. Ziet er op de foto’s wel een verzorgde auto uit. Ik ben al wat tegengekomen… :bounce:

S2

Een 996 geïmporteerd uit Japan? Die ben ik nog niet tegen gekomen.

Of heb je het nu over luchtgekoelde Porsches?

PB

Johnbeton heeft een japje in huis. 😉

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.