Importeren uit Frankrijk

Home Forum Porsche Talk Importeren uit Frankrijk

• Maker
    Discussie
  • Hallo, heeft er iemand enige ervaring met het importeren van een Porsche uit Frankrijk? Blijkbaar bestaan daar geen transitplaten. Tot aan de grens kan je met Franse nummerplaat rijden, maar wat dan?
    Alvast bedankt.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • [quote=”993″ post=184269]Ik zou een trailer huren…kost echt niet veel en dan ben je zeker dat je eerste trip geen sisser wordt[/quote]

toch opletten dat je trekkend voertuig conform het inschrijvingsbewijs de MTM mag trekken en ook zorgen voor een juist kogelgewicht.
      zo niet :wtf: 😕 : geen correct rijbewijs, niet verzekerd … en in geval van schade of ongeval met tegenpartij kan je eerste trip de grootste sisser van je leven worden met drie schades te betalen uit eigen zak. begrijp me niet verkeerd, ik ben geen ervaringsdeskundige.

Idd trailer lijkt me geen slecht idee. Is iets van een 75-80€ voor een ganse dag dus daar kan je het niet voor laten…

Ik zou een trailer huren…kost echt niet veel en dan ben je zeker dat je eerste trip geen sisser wordt

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.