Impressie Porsche Cayenne opvolger

Home Forum Porsche Talk Impressie Porsche Cayenne opvolger

• Maker
    Discussie
  • De geruchtenmolen voor de Porsche Cayenne wordt ook al vast opgestart. In 2010 zou het zover moeten zijn en in 2008 krijgt de huidige Cayenne nog een opfrisbeurtje.

Deze schets is gebaseerd op gesprekken met bronnen nabij Porsche’s Weissach design centrum. De Cayenne II moet vooral veel sportiever worden met een slankere lijn. De voorruit komt platter te liggen en de B en C-stijlen worden wat gecamoufleerd. De achterkant zou geinspireerd zijn op de Infiniti FX 45. Op Edmunds hebben ze bovendien nog een videootje van de nieuweling in de aanbieding.

http://www.edmunds.com/insideline/do/Ge … eId=116388

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Ik ben benieuwd hoeveel van die tekening in realiteit wordt uitgebracht.
      Ik vind de Cayenne nu (bekeken in wat voor een wagen het is) nog steeds prachtig en moest ik ooit een erfenis krijgen wist ik wel wat mijn dagelijkse wagen werd 😉

tja tegen wie zeg jet ik ben hem ook beu gezien vindt geen echt porsche meer zo een muil vanvoor ppffff

De concepttekening is al veelbelovend. Ik vond de vorige ook mooi maar ben hem een beetje beu gezien.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.