Home › Forum › Zeverhoekje › in 5e versnelling…
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 9 maanden geleden door porschky.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
allereerst van harte proficiat! Als men 5 kinderen even hard kan liefhebben als ik (nog maar) ééntje, moet jij een heel gelukkig en begenadigd man zijn!
Wat het kaartje betreft: het is inderdaad triest welke infokanalen de appelblauwzeegroenen en andere mensen met minder frisse bedoelingen tegenwoordig soms gebruiken.Zelfs op Facebook zeggen dat je op reis gaat kan al voldoende zijn…
Toen één van mijn vrienden zijn dochtertje geboren was, enkele jaren geleden, kwam ze ter wereld met een hartafwijking, en diende ze onmiddellijk geopereerd te worden. Toen hij na de operatie terugkwam aan het kastje waar je als bezoeker van het OK je kledij kan in hangen, zag hij dat zijn kastje opengebroken was, en zowel portefeuille als sleutels van de auto’s, huis en de zaak gestolen waren. 👿 Dan heb je net die spanning van die operatie met complicaties meegemaakt, mag je nog midden in de nacht alle sloten laten vervangen, de wagens laten brengen naar een ander adres tot er nieuwe sloten in kunnen enz enz… 👿 🙁
tegenwoordig is het zelfs al gevaarlijk de namen van de familieleden, laat staan de adressen, te vermelden op een doodsbrief!! Want zelfs dan ziet men soms al een reeks inbraken bij die mensen op het moment van de begrafenis!
Wat een wereld… 🙄
[quote=”JoeBar_S2″:2ogpjpvx]
Als ik ze tegenkom er eens aan denken om ze te bedanken voor hun menslievendheid 🙂 )Of was dit er nu oveR?[/quote]
volgens mij denkt ge hetzelfde als mij…. ik zou ze ook wel bedanken…als ze binnen zouden zitten….
(ps. off topic: weten jullie hoe hard ik kan kloppen met het laatste stuk van mijne snookerkeu ???
antwoord: heel hard, ik noem da stuk : “dankwoord”….)@ironpatje, wat jij omschrijft lijkt me echt louter toevallig te zijn hoor.. ik zou er zeker niet naar kijken of ervoor zorgen dat er iemand thuis is, of dat alle ramen en deuren gesloten zijn… Die gasten waren waarschijnlijk echt de weg aan het zoeken, en het bukken (dan lieten ze waarschijnlijk de kaart vallen), het wegrijden -> puur toeval…
Zoek er zeker niets achter… Ik hoop (15/2) dat je vrouwke vandaag naar huis mag met je 5de telg 🙂 )Een dobermann op het terrein kan mss ook een afschikeffect hebben…
‘t is erg om te zeggen, maar de enige veilige manier is je adres uit het geboortekaartje knippen 🙁 (
In het moederhuis zeggen ze het ook iedere dag lopen hier mensen de kaartjes te bestuderen van iedereen op de afdeling, meestal bezoekers of familie van pasgeborene, maar jammer genoeg ook veel mensen die eens komen kijken. op welke adressen er ‘s avonds na het werk niemand thuis is…
Het is maar normaal dat als je net een kindje gekregen hebt dat je daar zoveel mogeijk wil zijn (zelfs nog tot een stuk voorbij de bezoekers uren) als papa.
en ondertussen gaan onze ‘groene of blauwe’ (het oosten van ons continent kent er ook al weg mee) medemensen heel vriendelijk zijn en onze inboedel helpen verhuizen (jammer dat we niet weten naar waar) of slechts enkele stuks ervan “tijdelijk” ergens stallen, zodat we plaats hebben voor verzorgingstafels en parkjes en speelgoed…
Al bij al toch vriendelijke jongens die appelblauwzeegroenen… 🙂 )
Als ik ze tegenkom er eens aan denken om ze te bedanken voor hun menslievendheid 🙂 )
Of was dit er nu oveR?
gisteren is de geboortekaart verdwenen aan de deur van de ziekenhuiskamer 🙁
gisteren rond 19.00u opgemerkt dat er schuins tegenover ons huis een zwarte audi geparkeerd stond,
zonder nummerplaat ❓ ❓ waarin 2 groene (zwart mag ik niet zeggen, want dan ben ik racist, zie dat die mannen mij nog aanklagen 😯 ) kerels zaten, paar keer door de raam gekeken, en dan bukten ze zich ❓na een half uurtje dacht ik die mannen te helpen, en te gaan vragen of ze soms een straat zochten of zoiets….
toen ik de voordeur opendeed, vertrokken ze ineens (en niet echt rustig) 👿
( (ze zullen ineens gedacht hebben “a ja, daar is die straat waar we eigenlijk moesten zijn, en we zijn al zo laat, we zullen maar vlug vertrekken” 🙄 )
t’is te hopen dat ze merken dat hun nummerplaat er is afgevallen, want als de politie dat ziet, dan kunnen ze nog een boete krijgen, de sukkelaarsja, en m’n teerbeminde is 2 weken geleden uitgegleden, 1 trede hoog, in de living, resultaat gebroken binnenenkel, gebroken buitenenkel, alles verplaatst, 1 ijzeren plaat, 1 stalen pin, 7 vijzen + nog wa rondellen in haar enkel, minstens 6 weken (nu nog 4) niet op steunen (stappen, misschien binnen 6 maand 😯 )
‘k heb de gulf even te koop gezet, maar gaat enkel we bij een goed bod (al enkele reacties gehad: “is 6000 een goed bod??” 👿 : niet dus….) ‘k denk dat ik er zelf nog een tijdje mee rondrij 😀 …Van harte geluk gewenst Patje .
Amaai 5.
Daarom dat we niets meer van de 914 horen .
Jullie zullen je polletjes wel vol hebben
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.