In afwachting van levering new BOXSTER

Home Forum Stel jezelf even voor ! In afwachting van levering new BOXSTER

• Maker
    Discussie

• Olivier LOUIS
    Deelnemer

Hallo iedereen, ik ben helemaal nieuw hier. Natuurlijk droomde ook ik al jaaaaren van een Porsche, en eindelijk, na andere prioriteiten, is deze nu uitgekomen!. Samen met het vrouwtje, hebben we vorig jaar lang zitten zoeken naar een geschikte 1ste Porsche. Eerste gedacht was een jonge BOXSTER van een jaar of 2, 3. Daarna toevallig voor verjaardag een uurtje met Cayman op circuit Porsche Leipzig gereden, gewoon ZAAALIG. Na een testritje met de nieuwe Boxster natuurlijk helemaal verkocht. Is ondertussen besteld en wordt geleverd begin april. Ik kijk echt uit naar gezellige ritjes in Ardennen, Zuid Duitsland en hier en daar een dagje op het circuit. Hopelijk vindt ik op dit forum ook toffe contacten die ik hier en daar op evenementen tegenkom waarmee de passie gedeeld kan worden. Forums zijn zeer tof & leerrijk, maar geef mij toch ook nog maar steeds het menselijk contact. Tot snel, ik zie er al naar uit om m’n profielfoto te kunnen aanpassen ergens in april.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • Welkom hier :drink: en hopelijk tot op,een van onze evenementen !

Van harte proficiat met de keuze van deze prachtwagen. Ik had een boxster 986 en een boxster 987 S en heb er veel plezier aan gehad.
          Toen ik in december mijn boxster S in de garage moest laten, was het toch wel met een krop in de keel
          Ik heb nu een GT3 en dat is ook een fijne wagen, maar zal mijn cabriolet in het voorjaar missen
          Wij waren op voorstelling van de nieuwe boxster in een porsche garage, maar toen ik prijs en info vroeg samen met vrienden van ons, werden we koel ontvangen.
          Ik kreeg kaartje van hen en ze zeiden me kom anders eens terug als je prijs wil.
          Zo hebben ze de verkoop van 2 boxsters gemist, we waren allicht te gewoon gekleed

Welkom en proficiat met je Boxster !

Welkom Boxster, ik en zovelen hier verlangen al naar de eerste indrukken en foto’s. Vrees wel dat de eerste kosten er vlug aan zitten te komen [quote=”BOXSTER 555″ post=117932]@ sportuitlaat in zwart leder. .[/quote] 😯 :wtf: :mrgreen:

Mooie keuze! :respect2:
                Proficiat, en welkom hier.

Welkom hier. Meld je meteen maar aan voor de leuke ritten en evenementen :drink:

Van harte welkom op dit gezellige forum . :applaus:
                    Proficiat met de Boxster .
                    Zoals je al aangeeft een forum moet meer zijn dan een virtueel gegeven ,hier zit je goed .
                    Wij zijn liefhebbers van het eerste uur die graag eens samenkomen .
                    Als je tijd hebt en je wilt forumleden ontmoeten in een gezellig kader dan hebben we iets voor jou .
                    De Porscheforum quiz die plaats vindt op 2 februari te Hasselt .

proficiat man :driver:

Welkom hier :drink:

Welkom & proficiat met de aankoop!
                          Nog eventjes geduld (wat mooi weer) en genieten maar! :relaxman:

Welkom :driver: :driver: :driver:

welkom op dit toffe forum en proficiat met je aankoop ! :first:
                              zullen elkaar wel eens tegenkomen , ben van Boekt (heusden-zolder)

Super wagen die nieuwe Boxster! Goede keuze. 😉

Proficiat en welkom.
                                  Mooie keuze en leuke opties.
                                  Succes en veel :driver:

PT

Van harte ! Veel :driver: plezier….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.