- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 januari 2013 om 15:48
Hallo iedereen, ik ben helemaal nieuw hier. Natuurlijk droomde ook ik al jaaaaren van een Porsche, en eindelijk, na andere prioriteiten, is deze nu uitgekomen!. Samen met het vrouwtje, hebben we vorig jaar lang zitten zoeken naar een geschikte 1ste Porsche. Eerste gedacht was een jonge BOXSTER van een jaar of 2, 3. Daarna toevallig voor verjaardag een uurtje met Cayman op circuit Porsche Leipzig gereden, gewoon ZAAALIG. Na een testritje met de nieuwe Boxster natuurlijk helemaal verkocht. Is ondertussen besteld en wordt geleverd begin april. Ik kijk echt uit naar gezellige ritjes in Ardennen, Zuid Duitsland en hier en daar een dagje op het circuit. Hopelijk vindt ik op dit forum ook toffe contacten die ik hier en daar op evenementen tegenkom waarmee de passie gedeeld kan worden. Forums zijn zeer tof & leerrijk, maar geef mij toch ook nog maar steeds het menselijk contact. Tot snel, ik zie er al naar uit om m’n profielfoto te kunnen aanpassen ergens in april.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.