In blijde verwachting

Home Forum Stel jezelf even voor ! In blijde verwachting

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal naar goede tratitie hier op het forum een klein woordje uitleg over mezelf.
    mijn naam is Eric ben 41 en woonachtig in het mooie Brecht en zoals de meeste hier last van een virus dat Porsche noemt.
    Dit jaar mijn droom kunnen waar maken in februari bij Benny van Porsche Antwerpen mijn Macan besteld.
    Die normaal volgende week wordt afgeleverd dus als alles goed gaat zullen er deze vakantie wel wat km gemaakt worden.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Macan is toppertje, denk ik, heb er nog niet mee gereden. Dringend tijd voor hybride versie !

Wekom en proficiat Eric. Ben benieuwd naar de Macan, staat op het lijstje als mogelijk volgende DD.

Ive

proficiat met de aankoop :respect2:

@ Dirk een zwarte wanneer ik hem heb zullen er zeker enkele foto’s volgen daar ze hier zo gek op zijn 😀

Welkom Eric uit het mooie Brecht (waar ik trouwens ook woon). En proficiat met je nieuwe aankoop. :up: Dan hoop ik binnenkort een prachtige Macan te zien in Brecht, nietwaar ? Welke kleur ?
              Als je een gele Cayman daar in de buurt tegenkomt, dan mag je er zeker van zijn dat ik het ben 😉

Hallo Eric, welkom hier!
                Proficiat met je aankoop en veel veilige kilometers toegewenst :applaus:

PDS

Welkom op het forum !

Ik woon in de buurt bij u. Ik woon op de grens Brasschaat/Wuustwezel

:up:

Wim

Welkom Eric op het forum, en veel plezier straks met de Porsche.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.