In blijde verwachting van… en geleverd.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman In blijde verwachting van… en geleverd.

• Maker
    Discussie
  • Jawel, vandaag mijn nieuwe “cayman” besteld bij Pcm Mechelen.
    Levering begin mei.
    Eerst en vooral een dikke proficiat voor zaakvoerder Claude Willaert en zijn team voor de oprechte (persoonlijke) verwelkoming en vriendelijke ontvangst.
    Dit is nu echt een garage met persoonlijke inbreng.
    Bij drie bezoeken steeds persoonlijk begroet door Claude Willaert die met oprechte interesse luisterde en antwoordde op mijn vragen en wensen.
    Ook sales executive Alexandre Renaux deelt zijn enthousiasme, met veel vakkennis heeft hij samen met mij de wagen samengesteld.
    Ik wens hen nog veel succes naar de toekomst toe.
    dit is hem dan…..
    Anthracite bruin met wat toeters en bellen
    cayman.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
    • slate grey of schiefergrau

pic.jpg

anthracite bruin

CaymanSSideViewClose.jpg
      een wereld van verschil,heb de kleur voor het eerst ontdekt op een 991 die bij Verellen in Geel stond, ik was opslag verlieft.

Zeer mooie cayman, veel veilige km gewenst

is Anthracite bruin enigszins te vergelijken met of de opvolger van Schiefergrau ❓

Ik krijg in mijn directe omgeving zeer veel positieve reacties op de kleur van mijn wagen,naargelang de lichtinval verandert de kleur in het zonlicht van grijsbruin naar bijna zwart tegen zonsondergang.
            zal ook redelijk exclusief zijn,deze kleur is niet meer te verkrijgen.
            ook aan iedereen op het forum,bedankt voor alle toffe commentaar.

tmmh-logo.png

eddybeer je hebt een pm

Edit Wim, daar krijgt hij vanzelf bericht van, dus hoef je niet in topic te vermelden.

Mooie wagen, die Cayman is echt knap aan het worden…. nu kilometers vreten he om hem gewoon te worden, de minimum is 7K kilometer dus plezier staat er aan te komen!

proficiat, knappe wagen, je hebt de juiste keuze gemaakt, geen wanebee optie’s maar enkel wat je echt nodig hebt

Prachtig! Proficiat! Genieten maar!

Eric,
                      als ik het goed heb zijn we bijna buren: Keerbergen…
                      Die zou ik, als je het niet vervelend vindt, wel eens in het echt willen zien.
                      Succes ermee!
                      Eddy

PM

Dikke proficiat met de mooie wagen! Veel plezier !!!

Mooie wagen. Afblijven, niet teveel aan prullen/tunen. Ik vind die 18″ wel mooi.
                          Enige wat ik misschien wel zou overwegen zijn spoorverbreders voor een iets aggressiever look, maar da’s heeeeeeeeel subtiel

nog wat sfeerbeelden
                            100_0679.jpg

100_0678.jpg

100_0676.jpg

100_0675.jpg

100_0674.jpg

100_0673.jpg

100_0671.jpg

100_0670.jpg

heb getwijfeld om een 19″ velg te nemen,maar dan toch bewust gekozen voor het rijcomfort van de 18″ banden.
                              het gaat mij vooral om het rijplezier en niet om het uitzicht,als ik in mijn wagen zit zie ik er toch niets van.
                              betreft de gts uitstraling,had ik evengoed het” sport design pakket ” als optie kunnen nemen om dan met een wannabe gts rond te rijden,maar daar 2700 euro aan uitgeven om een andere voorbumper en een diffuser te hebben vind ik een beetje veel van het goede.
                              men moet keuzes maken bij de aankoop van een nieuwe wagen,zoals je weet heeft men al snel voor meer dan 10000 euro aan opties bij mekaar,en dan moet je nog niet gek gaan doen.
                              ik heb me voor de grap eens laten gaan met de Duitse car configurator,op iets meer dan 125000 euro kwam ik.
                              mijn wagen is samengesteld met de opties die ik belangrijk vind.
                              ik geniet er van om op mijn gemak wat rond cruisen,de sportknop ingedrukt,raam open……………moet ik er een tekening bij maken.

Ive

héle knappe wagen. Gezonde jaloezie hier ze.
                                Ook sublieme kleur.

Persoonlijk zou ‘k wel gaan voor een grotere velg en een verlaging om meer de GTS uitstraling te bekomen, maar da zou mijn cayman zijn dan hé.

Mooi Kleur, profi!!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.