In blijde verwachting van… en geleverd.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman In blijde verwachting van… en geleverd.

• Maker
    Discussie
  • Jawel, vandaag mijn nieuwe “cayman” besteld bij Pcm Mechelen.
    Levering begin mei.
    Eerst en vooral een dikke proficiat voor zaakvoerder Claude Willaert en zijn team voor de oprechte (persoonlijke) verwelkoming en vriendelijke ontvangst.
    Dit is nu echt een garage met persoonlijke inbreng.
    Bij drie bezoeken steeds persoonlijk begroet door Claude Willaert die met oprechte interesse luisterde en antwoordde op mijn vragen en wensen.
    Ook sales executive Alexandre Renaux deelt zijn enthousiasme, met veel vakkennis heeft hij samen met mij de wagen samengesteld.
    Ik wens hen nog veel succes naar de toekomst toe.
    dit is hem dan…..
    Anthracite bruin met wat toeters en bellen
    cayman.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
    • oeps iets verkeerd
      100_0617.jpg

een klein proevertje getrokken met gsm

Proficiat!! Sublieme kleur. Best wel nieuwsgierig naar foto’s iRL

mijn nieuwe wagen is geleverd,nu als een gek alle papieren in orde brengen om deze week nog te kunnen rijden.
            foto’s volgen nog wel

Proficiat met de *porsche :applaus: :up:

Proficiat.

De kleur is zeker subliem… als de zon schijnt vooral. Zelf breng ik liever wat vrolijkheid in onze grauwe winters en in ons grijs autolandschap. To each his own natuurlijk.

Hey stoffels70,als ik het had geweten,had zeker even een babbeltje gemaakt.
                    Ik ben blij dat we dezelfde mening delen betreft Pcm Mechelen.
                    Wie weet komen we mekaar nog wel eens tegen.

[quote=”ericbullet” post=194548]Jawel, vandaag mijn nieuwe “cayman” besteld bij Pcm Mechelen… anthracite bruin met wat toeters en bellen[/quote]

gefeliciteerd ❗ de crisis heerst blijkbaar niet hier op PFB :sleep:

idd mooie kleur, of ben ik bevooroordeeld omdat dit het schiefergrau metallic anno 2014 is? en welk interieur heb je gekozen ?

:applaus: :applaus: :applaus:

proficiat,
                          Besteld zonder cayman logo ? Ik denk het wel 😛 Ik ben achter jou bij Alexander Renaux geweest voor bespreking van een cayenne e-hybride. En hoorde toevallig een telefoontje …. ( :engeltje: )

Wist niet natuurlijk niet dat jij ook een forumer was.

Ik moet je mening delen, bij PCM zijn ze heel goed bezig, Vakbekwaam en vriendelijk personeel, heb al andere garages geweten. :wtf:

Toen ik in de wacht ruimte zat te wachten dacht ik nog, die Cayman is een bom van een auto geworden, met voor mij het één van de mooiste interieurs op de markt.

Veel plezier ermee !

top! proficiat!
                            mooi kleur ook!!!

PDS

Proficiat ! :up:

Proficiat met de aankoop van je nieuwe Cayman. Heb er zelf ook eentje sinds november 2014 en heb er tot nu toe al van genoten.
                                Ik heb ook geen S, maar ik moet zeggen dat hij heerlijk rijdt en klinkt.
                                Heb je ook het Sport Chrono pakket erbij genomen ? Dat vind ik wel een pluspunt.
                                In ieder geval, geniet ervan. Misschien komen we elkaar ooit wel eens tegen ? Moest je interesse hebben; ik heb een groepje Boxster/Cayman opgericht op Facebook om eventueel samen ritjes te maken : https://www.facebook.com/groups/789105214445726/

S2

Proficiat met de aankoop! Is een heel mooie wagen die nieuwe Cayman!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.