In blijde verwachting van… en geleverd.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman In blijde verwachting van… en geleverd.

• Maker
    Discussie
  • Jawel, vandaag mijn nieuwe “cayman” besteld bij Pcm Mechelen.
    Levering begin mei.
    Eerst en vooral een dikke proficiat voor zaakvoerder Claude Willaert en zijn team voor de oprechte (persoonlijke) verwelkoming en vriendelijke ontvangst.
    Dit is nu echt een garage met persoonlijke inbreng.
    Bij drie bezoeken steeds persoonlijk begroet door Claude Willaert die met oprechte interesse luisterde en antwoordde op mijn vragen en wensen.
    Ook sales executive Alexandre Renaux deelt zijn enthousiasme, met veel vakkennis heeft hij samen met mij de wagen samengesteld.
    Ik wens hen nog veel succes naar de toekomst toe.
    dit is hem dan…..
    Anthracite bruin met wat toeters en bellen
    cayman.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 61)
    • ga nog een beetje genieten van mijn oude,het is en blijft een geweldige wagen om mee te rijden.

0

Proficiat, super kleur :up:
        Zullen nog lange maanden worden

0

bekijk deze test maar eens,na de magische woorden “hij is elk dubbeltje waard”laten ze nog wat sfeerbeelden zien, die kleur is gewoon subliem.
          wel even bij vertellen dat ik geen S versie heb gekocht.

Porsche Cayman roadtest

0

*luv , heel mooie kleur, nu geduld hebben zeker?

0

wat een mooie kleur :relaxman:

luxor in de macan hier en dat valt goed mee hoor :salut: Is nu 6 maand en ziet er als nieuw uit :engeltje:

kinderen mogen wel niet zomaar in en uitstappen vanuit de tuin of de zandbak op school, potloden, kruimels, en al de rest zijn ook niet toegelaten en als het even kan enkel met droge kleren erin :mrgreen:

0

Proficiat!

0

Mooi, profitiat :up:

0

Porsche Mechelen is populair op dit forum blijkbaar!

Heel schoon uitvoering, I like it!!! *luv

Ben inderdaad ook benieuwd naar de kleur van het interieur dat je erbij gekozen hebt. Ik zou voor een licht lederen gekozen hebben (ma ja, wie ben ik …)

0

Proper

Met de velgen in koetswerkkleur of zwart?

0

Mooie en speciale kleur. Proficiat met de aankoop :applaus:

0

Congrats!!! 8)

0

Ben toch voor zwart gegaan, luxor beige is een mooie kleur maar in onderhoud zeer delicaat.

0
                            Wim

Van harte gefeliciteerd, en zeer mooie kleur. :up:

0

Toppie! Welke kleur heb je uiteindelijk voor het interieur gekozen?

0

oei, verkeerd geplaatst.
                                  moderator,even aanpassen aub.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.