Inbraak

Home Forum Zeverhoekje Inbraak

• Maker
    Discussie

• rjf

Vanavond thuis gekomen en het slot uit de deur, ingebroken en heel het kot een puinhoop… Eerste reactie: fuck de Porsche 😯

Geluk bij een ongeluk zat de porsche sleutel in een jaszak en had ik de papieren in de auto gelaten.

Moraal van het verhaal: laat NOOIT je sleutels thuis onbewaakt achter 😥

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • PT schrijft:

Hoop zoiets nooit te moeten meemaken ! Sterkte RJF, hopelijk wordt dit crapuul snel gevat en ook daadwerkelijk gestraft. 👿

idem hier en ook veel sterkte gewenst

Stefan

Alé joh.

Vervelend!

Sterkte Wim!

Die zijn waarschijnlijk al terug in ons apenland…
            🙁

Anoniem

etieke schrijft:

eeuch
              geld moet ge in een kluis steken

eeuch die gasten moeten uit mijn huis blijven 👿 👿 👿

Toch een stuk gelijk, beter voorkomen dan genezen. Heb nooit geld in huis, dus ook geen kluis. Zelfs zelden geld op zak (handig bij het trakteren :oops:)
              Ben wel verzekerd, en die hebben mij evenredig vergoed, zelfs de EUROtjes.
              Blijft nog altijd de emotionele schade (sierranden van grootouders ed) en het mottig gevoel ongewensten met slechte bedoelingen in huis te hebben gehad!

Na twee maanden zijn ‘mijn’ dieven gesnapt, buit was natuurlijk nergens meer te vinden.
              Gelukkig kregen de diefjes de opdracht mee het land binnen 10 dagen te moeten verlaten!!! Goed opgelost vind ik 😕 😕 😕

Ik heb dit al 2 maal meegemaakt en het ergste is dat de politie er eigenlijk niets aan doet en het geval verticaal klasseert
                Sterkte en zet gewoon goede sloten op deuren en vensters dat is het beste en het goedkoopste

PT

Hoop zoiets nooit te moeten meemaken ! Sterkte RJF, hopelijk wordt dit crapuul snel gevat en ook daadwerkelijk gestraft. 👿

eeuch
                    geld moet ge in een kluis steken
                    en dan nu reclame
                    ik heb er zon 60 staan
                    http://www.slotenlampaert.be
                    zelfs nog fiscaal onder bepaalde voorwaarden 120 % aftrekbaar

sorry voor de reclame he alst niet mag haal je het maar weg

Anoniem

Zet ik m’n laptopje na 3 dagen buikvirusbestrijding eindelijk es terug op , en ‘t begint al met onprettig nieuws 🙁 .

Dat is balen Wim!

Zoals velen ook al meegemaakt, huis ook overhoop, geld, juwelen weg.
                      Gelukkig waren die gasten geen dagje vroeger langsgekomen, nl het geld voor de 964 die die avond geleverd werd, lag klaar in de kast 😯
                      De 964 hebben ze ook laten staan.
                      Alarm geplaatst enz..en toch een keertje meegemaakt…

rjf

Zou een bende roma zigeuners aan de slag zijn hier in de buurt. Eindbalans:4 halflege flesjes parfum (wat is dat in godsnaam waard), 2 laptops & 2 fototoestellen (allen relatief oud en goedkoop maar veel emotionele waarde die er op stond), mijn Armani horloge (echt balen want normaal doe ik die altijd aan en gisteren vergeten) en de juwelen van madam. Kledij hebben ze laten liggen, mijn nieuwe eddy merckx fiets ook (meer waard dan al de rest die ze gepikt hebben tezamen). Dus lijkt me echt een hit en run, enkel het meest voor de hand liggende hebben ze mee. Het kon altijd erger, als je weet dat ze evengoed met de P. weg hadden kunnen zijn. De psychologische schade is erger eigenlijk, wakker worden van elk geluidje, telkens angstig de liftdeur openen als je thuiskomt met de vraag of je deur er nog wel inzit…

Gisteren avond toch nog even de Porsche gaan strelen in de garage… 😳

🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

gd1

Reeds tweemaal meegemaakt, en de tweede keer schrik je zo erg niet meer… :roll:, maar leuk is idd anders.

Anoniem

Oei dat is minder leuk nieuws . 🙁
                              Iets meer dan een jaar geleden het zelfde meegemaakt .Verschillende maatregelen getroffen .
                              😈 😈 😈
                              Kop op .

911-lover schrijft:
                                Een geluk bij een ongeluk dat ze niet aan de Porsche konden .

Mss was dat de reden dat het hele huis overhoop is gehaald ❓

Hoe dan ook – geen fijne ervaring – en eentje die je (te) lang bij zal blijven 😥

Succes met het afwikkelen van de zaak (verzekering etc.).

Idd , LOL 😆 😆 😆

Wim

911-lover schrijft:

PS : Ik heb zoals je ziet het draadje juist gezet .

Of ik. 😆

Snelle mods hè. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.