Indoor beschermhoes voor Porsche Boxster

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Indoor beschermhoes voor Porsche Boxster

• Maker
    Discussie
  • Ik verkoop mijn indoor beschermhoes voor de Porsche Boxster nu dat deze verkocht.
    Ze werd bij Carnewal aangekocht en heeft nog een Porsche embleem.  Sinds 2020 worden ze niet meer met Porsche embleem geleverd.
    Komen uit dezelfde fabriek alswaar de “OEM” hoezen voor Porsche worden gemaakt.
    Het materiaal is synthetisch aan de buitenzijde en super zacht aan de binnenzijde.
    De hoes is stofafstotend, niet statisch en mag worden gebruikt als de auto nog warm is.
    Opbergzakje is er uiteraard bij.
    Helaas heb ik geen foto meer waarop je ze kan zien als ze over de Boxster ligt.  De Boxster is al weg.
    Forumprijs is 125 EURO, af te halen of eventueel te bespreken.
      ​​​​​​​

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • verkocht via tweedehands

@picbe: in niet-Corona en vakantietijden kom ik wel regelmatig in het Hasseltse maar de eerstvolgende dagen/weken niet onmiddellijk.

@Luke
        : momenteel niets meer.  Heb nog effe met het idee gespeeld om niet-Porsche cabrio te kopen maar ik heb er eigenlijk de tijd niet voor om er voldoende van te genieten.

Ik heb er ook nog eentje voor een 944 te koop, je kan die hier zien op de 718 eventueel …

ps boxster weg???? Wat is er in de plaats??

Toch een 911 nu in de plaats 

ok, merci voor de info.
              Indien je omgeving Hasselt zou wonen zouden we nog kunnen passen.
              Anders succes met de verkoop.
              Grtj Benny

Dag Benny,
                Ik zou het niet weten.  Bij Porsche hebben ze eentje voor de 981 en eentje voor de 718. 
                Zal mogelijks niet 100% passen aan de koffer met de spoiler.  Die is bij de 718 iets hoger dan bij de 981.

Hoi,
                  Past deze op een boxster 718?
                  Indien ja is ze verkocht.
                  Grtj Benny

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.