info bij aankoop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening info bij aankoop

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil deze newbie zich eerst eens voorstellen alvorens met de deur in huis te vallen zeg maar.

Ben een 34 jarige jongeman uit Borsbeek en al vele jaren een echte snelheidsfreak maar dit was dan vooral met krijsende rijstraketten en italiaanse schonen op 2 wielen wel te verstaan.

Aangezien je met motoren meestal alleen maar kan genieten en nu mijn gezinssituatie veranderd is met een zeer lief vrouwtje wil ik een speeltje kopen wat toch een beetje dat motorgevoel moet vervangen.

Wil een 30-35 duizend eurokes uitgeven en had dit weekend al wat meer info verkregen bij Vanbeurden in Retie.

De wagen zal voornamelijk in het weekend gebruikt worden omdat ik door de week echt geen tijd heb met mijn zelfstandig werk.

Zit met vele vragen ivm onderhoud en wat toch wat waarde houd. Moet ik kiezen voor een luchtgekoelde, watergekoelde?
    Heb al vele dingen gelezen over de 996, nog niet echt waardevast en bij de 3.4 vele motorproblemen.
    Magazines heb ik al veel gelezen maar hoop op dit forum wat meer echte info en echte ervaringen kunnen vernemen.

Meesten zullen zeggen eerst gaan testrijden met de verschillende modellen maar is niet echt te vergelijken denk ik een 993 en 996.

Hopend op reacties en jullie mening hoor ik het hier graag.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 174)
    • En bij een jaarlijkse keuring telkens terug hoger zetten ?

Bruno, dat ziet er zeer netjes uit, maar persoonlijk vind ik dat ie precies net iets te laag staat. Succes.

[quote=”joebarreke” post=104987]de 4×4 is verlaagt 😉

nu even kijken of er niets raakt

[/quote]

Ja de grond 😈 :happy:

394026_275925425789959_303107074_n.jpg

Goed bezig! :mrgreen:

Mooiiiiiii :relaxman:

de 4×4 is verlaagt 😉

nu even kijken of er niets raakt en dan kan hij grondig uitgelijnd worden

uitlaat001.jpg

Allright, Very nice… :first:

Kan je eindelijk rijden. :driver:

[IMG]http://i50.tinypic.com/5lt15x.jpg[/IMG]

verlagen gebeurt 1 van de volgende dagen 😉

Thx guys van ons beiden.

Alles was tot in de puntjes voorbereid, enigste minpuntje was natuurlijk de huurwagen maar daar gaan we niet teveel woorden meer aan vuil maken.

proficiat Bruno ! :applaus:
                        We wensen jullie vele jaren van vreugde en geluk.

PB

Lijkt me heerlijk om je aanhoudster als eregast op je trouwdag te hebben,
                          onder het goedkeurend oog van de toekomstige… :respekt:

Proficiat Bruno! Veel geluk.

Joebarreke Van harte proficiat met je trouw . :applaus: :applaus:

Allé proficiat hè makker, ook aan’t kersvers vrouwke. :drink: :applaus: :drink:

Big day was inderdaad zaterdag 2 juni.

Prachtige dag gehad zonder druppeltje regen en in de late namiddagkwam de zon er nog goed door.

Onze bruidswagen stond ook de hele dag te blinken.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 174)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.