info bij aankoop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening info bij aankoop

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil deze newbie zich eerst eens voorstellen alvorens met de deur in huis te vallen zeg maar.

Ben een 34 jarige jongeman uit Borsbeek en al vele jaren een echte snelheidsfreak maar dit was dan vooral met krijsende rijstraketten en italiaanse schonen op 2 wielen wel te verstaan.

Aangezien je met motoren meestal alleen maar kan genieten en nu mijn gezinssituatie veranderd is met een zeer lief vrouwtje wil ik een speeltje kopen wat toch een beetje dat motorgevoel moet vervangen.

Wil een 30-35 duizend eurokes uitgeven en had dit weekend al wat meer info verkregen bij Vanbeurden in Retie.

De wagen zal voornamelijk in het weekend gebruikt worden omdat ik door de week echt geen tijd heb met mijn zelfstandig werk.

Zit met vele vragen ivm onderhoud en wat toch wat waarde houd. Moet ik kiezen voor een luchtgekoelde, watergekoelde?
    Heb al vele dingen gelezen over de 996, nog niet echt waardevast en bij de 3.4 vele motorproblemen.
    Magazines heb ik al veel gelezen maar hoop op dit forum wat meer echte info en echte ervaringen kunnen vernemen.

Meesten zullen zeggen eerst gaan testrijden met de verschillende modellen maar is niet echt te vergelijken denk ik een 993 en 996.

Hopend op reacties en jullie mening hoor ik het hier graag.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 174)
  • Wim

Johhh, jij was snel. :applaus:

RH Cup alurad

kent er iemand deze velgen?

Attachments:
          • Antwerp20Classic20Salon20201120033.jpg

Met mijn 944 ers nooit problemen gehad,veel comfort en mits wat aanpassingen even rap als een 911.Ze worden met evenveel zorg door de nieuwe eigenaars verzorgd.

De echte PORSCHISTEN zullen het waarschijnlijk niet graag horen maar De 944 reeks is de beste wagen die ze ooit gemaakt hebben indertijd en heb daar ook nooit een probleem met gehad, en misschien koop ik er nog wel eens een bij; Dat kan ik met de 911er niet zeggen daar kan ik boeken over schrijven en toch ben ik trouw gebleven aan dit merk.gr JB

Ben blij een geestesgenoot gevonden te hebben, meer in het bijzonder betreffende de 944 S.

:drink: 😈 :driver:

DSC04103.JPG

DSC04102.JPG
                Hier een fotoke van de eindstukken

Anoniem

[quote=”joebarreke” post=92020]Hey William,

En voor hij buiten mag gaan spelen wil ik dat hij er goed uitziet hé :relaxman:[/quote]

De mijne heeft ook zijn gebreken hoor.
                  Niet van aantrekken en rijden met dat ding 😀
                  Ik wil de mijne graag volledig gaan restaureren, echter lopen de kosten hoog op.
                  Ik ga er eerst nog een jaartje misschien 2 mee rijden en dan alles in 1 keer goed laten doen.

Gelijk heb je maak er een mooie van grjb

Hey William,

heb hem nog niet bij mij hé 😉
                      En voor hij buiten mag gaan spelen wil ik dat hij er goed uitziet hé :relaxman:

Anoniem

Joebarreke
                        Nu ge een Porsche hebt moet ge daar wel rekening mee houden hé, ze niet gaan verwaarlozen hé :happy: Porsches komen nu graag buiten tussen soortgenoten :happy:

ik had graag meegegaan op 1 april maar zit met een verhuis spijtig genoeg 🙁

Ja dat kan,de M1800 was mijn laatste motor ik ben intussen een 65 plusser en ben gestopt met motorijden met vanalles gereden ZUNDAP,NORTON,BMW100,PAN EURPEAN,3 X H.D,DUCATTI FOGERTY,BUELL,BANDIT,M1800,VESPA,en nu alleen PORSCHE, waar ik er ook reeds enkele in mijn bezit heb gehad.Gestart met een 924,dan een 924 TURBO,911SC 2.7,dan een 911 3.0 SC verder naar een 924S,verder een 944S,dan een 944CABRIO,dan een BOXSTER,993,964 cabrio,je ziet dus al heel wat PORSCHE ERVArING EN MIZERIE in mij leven meegeaakt.Al mijn verkochte PORSCHES zijn nog rijdende.De echte PORSCHISTEN zullen het waarschijnlijk niet graag horen maar De 944 reeks is de beste wagen die ze ooit gemaakt hebben indertijd en heb daar ook nooit een probleem met gehad, en misschien koop ik er nog wel eens een bij; Dat kan ik met de 911er niet zeggen daar kan ik boeken over schrijven en toch ben ik trouw gebleven aan dit merk.Ik ben ook ingeschreven op 1april, wij gaan bijeenkomen aan het rond punt in Wommelgem om tesamen te vertrekken,misschien tot dan gr JB

@Triumph1: hey, wij hebben via het m1800 forum ook al eens kennisgemaakt 😉

als ik hem hier bij mij heb ga ik zeker eens contact opnemen

groetjes

Hello;Ik woon in uw omgeving namelijk Wommelgem,ben reeds 45 jaar motorrijder,en 30 jaar Porsche rijder en heb er 3 in mijn bezit,Boxster,964 CABRIO,en een 993 en ook TRiumph fanaat misschien eens kennismaken. Mijn autos werden vroeger onderhouden door A.B.B.DEURNE spijtig deze garage bestaat niet meer door brand waarin de eigenaar spijtig genoeg is omgekomen,nu worden ze onderhouden door VAN BEURDEN waar ik het volste vertrouwen in heb! niet de goedkoopste maar geeft goed werk;Ben nu een 964 aan het restaureren.Ik wens u veel sucses en rijgenot met uw wagen.GR JB

[quote=”Gentleman” post=91929]@bladerunner: dat doe ik zeker. Zoals al eens voorgesteld, mss kunnen we samen met enkele mensen van de streek naar RLC. Zou kei tof zijn, niet?

[/quote]

Normaal zal dit wel lukken, ik moet de datum nog even bekijken.

[quote=”Gentleman” post=91929 @911-lover: ik heb nog wat geduld hoor. Ik weet dat het eindresultaat er gaat staan en Johan mailt me regelmatig foto’s door van hoe het erbij staat. Ze zijn daar goed hun werk van aan het maken.
                                  [/quote]

Foto’s mag je altijd delen, ik ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 174)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.