info over deze porsche ???

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening info over deze porsche ???

• Maker
    Discussie

• luc

Kent er iemand deze wagen graag info over deze porsche ???

Attachments:
      • 7400048735.jpg
    14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • luc

[quote=”luc993cabrio” post=143927]Vind het eigenlijk geen mis kleur :salut: :salut: :salut:[/quote]
        DAT VIND IK OOK VAN DA KLEUR

luc

DAT VIND IK OOK ZAL ZEKER EENS GAAN KIJKEN

Heeft 108.000km en kan de uwe worden voor de ronde som van… 50.000eurotos.
            Staat te koop op scout24

Vind het eigenlijk geen mis kleur :salut: :salut: :salut:

ik denk dat je dat italiaantje er vandaag bij krijgt(voor de dag van de klant) :mrgreen:

[quote=”raychem” post=143867]Inderdaad die staat in Geluwe, die hebben ook een ferrari die
                  er al een hele tijd staat te wachten op een nieuw baasje :?:[/quote]
                  Hela, hela, niet vloeken hier op het forum hé ❗ 😉

Inderdaad die staat in Geluwe, die hebben ook een ferrari die
                    er al een hele tijd staat te wachten op een nieuw baasje ❓

Staat die wagen bij een garage in Geluwe?
                      Indien ja, staat er idd al héél lang.

luc

[quote=”snoer 964″ post=143793]Is inderdaad niet de kleur voor deze wagen :puke: voor de rest nooit eerder gezien .[/quote] vind het kleur niet echt lelijk hoor

luc

[quote=”mcklusky” post=143765]lijkt mij een wagen die ooit verkocht werd door Patrick Verschueren, mss kan hij je helpen ?[/quote]
                          zal eens informeren THX

Is inderdaad niet de kleur voor deze wagen :puke: voor de rest nooit eerder gezien .

lijkt mij een wagen die ooit verkocht werd door Patrick Verschueren, mss kan hij je helpen ?

luc

ja das juist de vraag hé laat maar komen die antwoorden 🙂

Staat al meer dan een jaar te koop. Telkens terug bij zelfde garage. Geen idee wat er mis aan is.
                                  Mss het kleur…

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.