info over deze porsche ???

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening info over deze porsche ???

• Maker
    Discussie

• luc

Kent er iemand deze wagen graag info over deze porsche ???

Attachments:
      • 7400048735.jpg
    14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • luc

[quote=”luc993cabrio” post=143927]Vind het eigenlijk geen mis kleur :salut: :salut: :salut:[/quote]
        DAT VIND IK OOK VAN DA KLEUR

0
        luc

DAT VIND IK OOK ZAL ZEKER EENS GAAN KIJKEN

0

Heeft 108.000km en kan de uwe worden voor de ronde som van… 50.000eurotos.
            Staat te koop op scout24

0

Vind het eigenlijk geen mis kleur :salut: :salut: :salut:

0

ik denk dat je dat italiaantje er vandaag bij krijgt(voor de dag van de klant) :mrgreen:

0

[quote=”raychem” post=143867]Inderdaad die staat in Geluwe, die hebben ook een ferrari die
                  er al een hele tijd staat te wachten op een nieuw baasje :?:[/quote]
                  Hela, hela, niet vloeken hier op het forum hé ❗ 😉

0

Inderdaad die staat in Geluwe, die hebben ook een ferrari die
                    er al een hele tijd staat te wachten op een nieuw baasje ❓

0

Staat die wagen bij een garage in Geluwe?
                      Indien ja, staat er idd al héél lang.

0
                      luc

[quote=”snoer 964″ post=143793]Is inderdaad niet de kleur voor deze wagen :puke: voor de rest nooit eerder gezien .[/quote] vind het kleur niet echt lelijk hoor

0
                        luc

[quote=”mcklusky” post=143765]lijkt mij een wagen die ooit verkocht werd door Patrick Verschueren, mss kan hij je helpen ?[/quote]
                          zal eens informeren THX

0

Is inderdaad niet de kleur voor deze wagen :puke: voor de rest nooit eerder gezien .

0

lijkt mij een wagen die ooit verkocht werd door Patrick Verschueren, mss kan hij je helpen ?

0
                              luc

ja das juist de vraag hé laat maar komen die antwoorden 🙂

0

Staat al meer dan een jaar te koop. Telkens terug bij zelfde garage. Geen idee wat er mis aan is.
                                  Mss het kleur…

0
                                14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.