injector cleaner

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen injector cleaner

• Maker
    Discussie

• PM

Heeft er iemand ervaring met injector cleaners? Voordelen, nadelen, merken, waar te verkrijgen, prijs,…. laat jullie maar gaan! 🙂

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Professional Fuel Injector Cleaner Flow Test

0

Ik heb hem achteraf inderdaad laten uitlezen, maar volgens de uitlees door de garage kon er geen foutcode bepaald worden. Het probleem heeft zich achteraf ook nooit meer gesteld.
          Nu, ik had kort daarvoor ook een verandering aan de uitlaat laten uitvoeren. Misschien dat dat er eventueel mee te maken zou gehad hebben.

0

Misschien moet je de onderstaande topic van even geleden eens lezen. Gaat over injectoren cleaner. Ik zal het alvast niet meer gebruiken.

Is er ondertussen al geweten welke foutcode het was?
            Die motorstoringslampjes kunnen al eens flippen!

0

Ik gebruik die producten al lang, nog nooit problemen mee gehad.
              Mijn P staat nu ook alweer een jaar stil.
              Herinschrijving is lopende.
              Bij mijn eerste tankbeurt zal ik terug een flesje toevoegen van Bardahl.
              Dit om condens water te verwijderen uit de tank.
              Injector reiniger is bij 2de tankbeurt.
              Ik doe dit op aanraden van diverse garages., ook Van Beurden voegde vorige grote beurt een reiniger toe aan de benzine.

0
              F

Je zou ook altijd de injectoren ultrasoon kunnen laten reinigen. Ze kunnen dan ook ineens het sproeibeeld eens bekijken.
                Lijkt me de enigste mogelijkheid om zeker te weten wat je injectoren doen want met een beetje injectorreiniger heb je nog altijd geen ‘zicht’ op het resultaat.

0

Jorge, heb je naderhand ook werkelijk de wagen laten uitlezen om te weten of het de injectie reiniger was die het probleem veroorzaakte? Want aan je verhaal te lezen is er eigenlijk niets gebeurd buiten een brandend lampje dat al dan niet te maken had met je toevoeging van een product. Hoe ik het dus lees is dat het ergste wat er gebeurd is, de schrik is die je ervan gepakt hebt.

0

Misschien moet je de onderstaande topic van even geleden eens lezen. Gaat over injectoren cleaner. Ik zal het alvast niet meer gebruiken.
                    https://porscheforum.be/forum/12-boxster/123966-controlelampje-uitlaatgasbewaking-blijft-branden

0

Mijn WRX stotterde rond de 4000 toeren altijd, een busje injector cleaner heeft dat mooi voor me opgelost. 🙂

Voordeel: reinigt injectoren. :p
                      Nadelen: heb niets ondervonden.
                      Merk: Heb het mijne bij de dealer gehaald dus zal wel goed zijn. 🙂
                      Waar te verkrijgen: bij de dealer, autozaken,…
                      Prijs: een paar euro.

0
                    8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.