injectoren 930 vervangen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 injectoren 930 vervangen

• Maker
    Discussie
  • Is er iemand die de injectoren van een 930 als eens heeft uitgebouwd ❓
    Ik ben op zoek naar eventuele tips en of info alsook of jullie een adres hebben om ze te laten testen .
    alvast dank :up:

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Wim

Benzine geeft geen smerende werking 💡

En als wij ze terug krijgen zit en een bescherming over het sproeikopje en stukje metaal, de rest is plastic.
      Dus zal zo maar niet gaan roesten. 😉

Injectiereiniger op zijn tijd is niet slecht, omdat er in de huidige brandstof veel adjectieven zitten die vergommen.
      Door de reiniger worden deze weer schoon en voorkomt plakken van vergommen tegen.

Of je moet er dagelijks met rijden, dan is die toevoeging niet nodig.

Klopt het dat injectoren na ultra-soon-reiniging wel weer direct gemonteerd dienen te worden? Op de franse 911.org site las ik dat ze zeer snel roesten als niet snel weer in de benzine zitten. Eenmaal roestig zullen ze wel onbruikbaar geworden zijn, veronderstel ik.

Iemand ervaring met Forté-injecteurreiniger?

Wim ,
          Is voor een vriend van mij en gezien ik de turbo nog niet had gedaan nog gezien wou ik polsen naar eventuele adertjes onder het gras .
          Maar bij deze bedankt voor de feedback .
          Bosh service is wel goedkoper dan wat ik had gevonden zijnde 30ex btw .( dat is al een bonus )

Wim

@Bernard, is toch het zelfde als bij een gewone 911.

Dus rail verwijderen, de houders injector verwijderen en je kunt ze eruit wippen.
            Wij laten het altijd doen bij een Bosch service bedrijf, en kosten liggen rond de 20 euro per stuk.

Wij zetten er gelijk wel een revisie set op, dus verstuiver dopje en 2 rubbers per injector.
            Dit kun je ook gelijk bij het Bosch service laten doen als je ze laat reinigen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.