Inlichtingen over Porsche 924 bij 1982 via chassisnummer

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 Inlichtingen over Porsche 924 bij 1982 via chassisnummer

• Maker
    Discussie
  • Hoi iedereen,
    Ik heb recent een Porsche 924, bwj 1982 aangeschaft. Maar: zonder historiek of instructieboekje. Ik zou graag meer weten over de 924 en dan vooral over de kleur. Kan iemand mij een tip geven hoe ik via het chassisnummer de ‘originele’ kleur kan vinden. Bestaat er zoiets bij Porsche zelf?
    Dank voor iedere tip.
    Luc

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • ik heb vorig jaar een mailtje gestuurd naar aftersales@porsche.be te Drogenbos en de dag nadien had ik al een mail terug met in bijlage de gegevensfiche met alle opties, motornr en boitnr en kleur van de wagen en volkomen gratis

Dank voor de tip. Ik ga het nakijken. Foto’s komen binnenkort. Beloofd.

welkom !! post hier eens een paar foto’s van je wagen aub?
          heb je al gezocht naar de optie sticker in de kofferbak tussen de twee achterlichten?
          even het tapijt wegnemen en een foto maken met je gsm, want zo kan je hem meestal niet zo goed lezen

bovenaan staat het chassisnummer
          2de rij: model/type
          3de rij: nummer motor/versnellingsbak
          4de rij: kleurcode ext/int
          5+ rij: optiecodes

Moet je zelfs niet altijd voor betalen….
            Zal er mss vanaf hangen of je al klant bent of niet.

Welkom Luc,
              Zo’n geboortecertificaat is eenvoudig te verkrijgen (tegen betaling) bij een officiële dealer.

PS Men gaat hier veel naar foto’s vragen van jouw 924

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.