Inschrijven Porsche Tunnel Challenge – Zondag 24 juni – Antwerpen – La Targa Passaggio

Home Forum Porsche Uitstappen Inschrijven Porsche Tunnel Challenge – Zondag 24 juni – Antwerpen – La Targa Passaggio

• Maker
    Discussie
  • Op zondag morgen 24 juni van dit jaar rijden we wederom de Tunnelchallenge van Antwerpen.

Voor deze challenge hebben wij een maximum van 50 deelnemers.

Deelname kosten voor een solo rijder zijn 45 euro.
    Voor een duo is het 88 euro.

Voor dit bedrag krijgen de deelnemers een roadbook, koffie/thee/sap of water met een versnapering bij de start en een Classic BBQ na het rijden van de rit (je krijgt niet de BBQ, maar het eten dat er vanaf komt en bij hoort).- (alcoholische) drankjes zijn voor eigen rekening.

Antwerpen hanteerd de zogeheten LEZ regel. Deelnemers dienen zelf te controleren of ze door de zone mogen rijden of dat ze (voor eigen rekening) een ontheffing voor die dag aan moeten vragen. KLIK

ltpa.jpg

Inschrijven kan vanaf vandaag, door een email te sturen naar Tunnelchallenge @ Gmail.com

Gebruik als onderwerp: LTP Anversa

In de email zien we graag de volgende gegevens;

Solo of Duo (1 Porsche)
    Naam
    Nickname
    Type Porsche
    Kenteken Porsche
    Telefoonnummer

Onjuiste of niet complete emails worden niet in behandeling genomen !

Deelname nummer gaat op basis van inschrijving. De eerste inschrijver heeft daarmee nummer 3 :coolness:

Groeten en Tot Porsche!

Olaf & Peter (Drip)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • Er zijn er nog meer.

Ze zijn overigens van de hand van Peter en Timo 😉

0

Top !!! Thanks

0

[quote=”Indy Red” post=269358]
          Ik kijk al uit naar de foto’s. :coolness: [/quote]

0

Bedankt aan de organisatie ,
            Zeer leuke dag gehad met een bende toffe mensen moe en voldaan van het lekkere eten moesten wij helaas huiswaarts keren .

Bedankt aan iedereen en tot de volgende .:up: :happydance: :driver:

0

Super genoten van een heerlijk dagje met gelijkgezinden .
              Prachtig weer , prachtige sfeer , mooie wagens en mooie mensen .
              Wat wil je meer ?

0

Het was inderdaad een leuke rit en knap werk!
                bedankt mannen ! :respekt:
                Ik kijk al uit naar de foto’s. :coolness:

0

Het was weer een geslaagde dag!!

Deelnemers bedankt !!

Peter & Timo, bedankt voor het maken van een mooi, duidelijk en goed roadbook !!

Tot de volgende!

0

Wij komen ook naar carpool Lummen tegen 9u.

Met 3 wagens :driver:

Wordt met zijn allen een leuk treintje richting LTP Anversa :coolness:

0

Be there.

0

Voor mij OK, zal tegen 9u carpool Lummen zijn

0

[quote=”Herman911″ post=269182]Peter : mail done.
                          Rollie : carpoolparking Bekkevoort rommelig want wegenwerken. Alternatief carpool Halen of Lummen ? Dan wel bij me thuis ?[/quote]

Herman,Geert,Kris: tussen 9.15 en9.30 carpoolparking Lummen?

0

Goe bezig mannen , zal de GTS zaterdag al eens laten warm draaien , See you sunday

0
                            XXX

Routebook deel 1 en deel 2 zijn nog eens nagereden en digitaal opgeslagen.
                              Oef het werkje is klaar en mijn wekker loopt binnen drie uurtjes af :engeltje:
                              De printer kan zijn werk nu gaan doen, ik kruip er onder :sleep:

0

De laatste e-mail is zojuist verstuurd naar de 25 ingeschreven deelnemers.

Heb je ingeschreven, betaald én nog geen email ontvangen m.b.t. start-locatie en tijd, laat het dan even weten ❗

It’s not about speed …

0

Peter : mail done.
                                  Rollie : carpoolparking Bekkevoort rommelig want wegenwerken. Alternatief carpool Halen of Lummen ? Dan wel bij me thuis ?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.