Inschrijven Porsche Tunnel Challenge – Zondag 24 juni – Antwerpen – La Targa Passaggio

Home Forum Porsche Uitstappen Inschrijven Porsche Tunnel Challenge – Zondag 24 juni – Antwerpen – La Targa Passaggio

• Maker
    Discussie
  • Op zondag morgen 24 juni van dit jaar rijden we wederom de Tunnelchallenge van Antwerpen.

Voor deze challenge hebben wij een maximum van 50 deelnemers.

Deelname kosten voor een solo rijder zijn 45 euro.
    Voor een duo is het 88 euro.

Voor dit bedrag krijgen de deelnemers een roadbook, koffie/thee/sap of water met een versnapering bij de start en een Classic BBQ na het rijden van de rit (je krijgt niet de BBQ, maar het eten dat er vanaf komt en bij hoort).- (alcoholische) drankjes zijn voor eigen rekening.

Antwerpen hanteerd de zogeheten LEZ regel. Deelnemers dienen zelf te controleren of ze door de zone mogen rijden of dat ze (voor eigen rekening) een ontheffing voor die dag aan moeten vragen. KLIK

ltpa.jpg

Inschrijven kan vanaf vandaag, door een email te sturen naar Tunnelchallenge @ Gmail.com

Gebruik als onderwerp: LTP Anversa

In de email zien we graag de volgende gegevens;

Solo of Duo (1 Porsche)
    Naam
    Nickname
    Type Porsche
    Kenteken Porsche
    Telefoonnummer

Onjuiste of niet complete emails worden niet in behandeling genomen !

Deelname nummer gaat op basis van inschrijving. De eerste inschrijver heeft daarmee nummer 3 :coolness:

Groeten en Tot Porsche!

Olaf & Peter (Drip)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
    • Mooi zo… 22°C en droog voorspeld voor zondag. 8) :driver:

Herman, carpoolparking Bekkevoort?

XXX

Herman, stuur dan nog vlug een mailtje naar – tunnelchallenga@gmail.com
          vergeet al de gegevens niet mee te geven zoals op de eerste post hier staat.
          Mogelijk dat je dan zondag cash moet betalen maar dat is een oplossing en geen probleem.

Toppie :happydance:

Hoi Peter,
            Ga me nog last minute inschrijven als nog kan.
            Voorrang aan de P en de fun, werk aan zee moet maar wachten.
            Rollie, Geert,
            Maken jullie Limburgs treintje ? Waar – wanneer ?
            Grtz.

XXX

Zij die ingeschreven zijn krijgen uiterlijk morgen een mail met meer info voor aanstaande zondag.
              Bedankt Ive, toch ene die wakker was :music:

Edit:
              Vanavond nog even deel één van het routeboek testen
              Morgen deel twee testen

Ben benieuwd wat ik nog mag wijzigen tgv de wegenwerken die overal aan de gang zijn… 😎

Ive

Dat berichtje was aan mij bedoeld. Als antwoord op mijn vraag kreeg ik een mailtje van Drip. Sorry voor de verwarring 🙂

:what: En welle ook ni:what: :what:

ik ook niet…
                    via forum of rechtstreeks?

Didn’t see any mail coming

XXX

You’ve got mail 😀

Ive

Een vraagje: ik moet helaas werken dat weekend, maar zou graag naar de start komen kijken. Is het mogelijk om de vertrekplaats en uur hier mee te delen?

Mvg, Ive

@Rollie en @Tgeert
                            Voorstel om een Limburgtreintje af te spreken bv parking E313 Tessenderlo?

Ingeschreven en betaald!

Nog een liefhebber die deelneemt met zijn 911 turbo cabrio. :driver:

Mail is verstuurd :salut:

Nog een week te gaan, dus komaan, tijdig inschrijven hé pfb-ers :popcorn:

Email met betalingsinfo is verzonden naar hen die ingeschreven hebben.

Heb je geen email ontvangen, controleer dan even je reclame-folder of spambox. Staat hier ook niets in, laat het dan even weten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.