- Dit onderwerp bevat 54 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 december 2011 om 21:17
Zoals in vorige topics geschreven heb ik in oktober mijn plaat binnen gestuurd omwille van het feit dat de Porsche nog geen 25 jaar was en ik dus 980 euro wegentaks per jaar betaal. Nu heb ik van de week een schrijven ontvangen dat ik +/- 600 euro terug krijg. Dus, so far, so good 😆 😆
Nu is mijn Porsche vandaag, 08/12/2011, 25 jaar geworden (Happy birthday to him,… :music: :music: ) en wil ik hem volgende week terug inschrijven. Wegentaks voor een voertuig ouder dan 25 jaar is nog 33 euro per jaar. :applaus:
Nu mijn vraag; als ik hem volgende week inschrijf, betaal ik dan 33 euro, wat eigenlijk logisch zou zijn, of telt men vanaf begin van de maand december, wanneer hij dus nog geen 25 jaar was en laten ze me weer 980 euro betalen?
Men zal zeggen, schrijf hem dan gewoon in januari in maar ik betrouw onze excelenties voor geen haar, er gaan geruchten dat ze de leeftijd van 25 jaar gaan optrekken naar 30 jaar en dit zou wel eens vanaf 1 januari kunnen zijn.f
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.