Installatie TechArt uitlaat

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Installatie TechArt uitlaat

• Maker
    Discussie
  • Aangezien mijn 991 turbo naar mijn bescheiden mening te weinig geluid produceert heb ik een tweedehands Techart uitlaat gekocht.
    Aangezien deze uitlaat moet gekoppeld worden aan de sport knop ben ik op zoek naar een bedrijf die de uitlaat wil monteren op mijn wagen.
    Kent er iemand een bedrijf die ervaring heeft met de montage van Techart uitlaat systemen?

Het Nederlands bedrijf dat de uitlaat origineel geïnstalleerd heeft op de wagen is weinig reactief op mijn vraag om hem op mijn wagen te installeren…
    Ik zou ook een Techart powerkit kunnen overkopen (om van 580 naar 640pk te gaan :mrgreen:) maar zonder een deftige installateur durf ik de aankoop niet te doen…

Alle tips zijn dus welkom… :hail:

Thnx

Plumber

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • 123

Dat is toch zo gecompliceerd niet?? uitlaat is gewoon wat buizen , bouten en een pakking.
      Afgezien van die kleppen sturing, maar die heb je nu toch ook al met je sport knop?
      Werkt al op vacuum dus slangetje met vacuum heb je al : versteken en presto…

Ik nie snap wat er zo uniek is aan Techart dat enkel Techart het zou kunnen doen comme il faut

ik zou een mail versturen naar Techart met de vraag. Deze zullen je dan of uitnodigen of verder verwijzen naar een installateur. Hier kan je dan naar aanleiding van de doorverwijzing contact mee nemen. Zo ben je zeker dat alles volgens de regels van de kunst (techart) uitgevoerd zal worden.

Daar stond gisteren mooi speelgoed voor de deur :lekker: :lekker: :popcorn:

Bij LLM in Francorchamps aan het rondpunt aan la source. Zij zijn officiele importeur van Techart als ik me niet vergis en hebben een grote werkplaats. Een aantal forummers zijn daar klant volgens mij.

http://llm-mecasport.be

Als je de rit wilt doen en alles daar krijgt Techart zelf. De laatste jaren zijn die veel soepeler geworden. Natuurlijk niet bij de deur maar wel de garantie dat het perfect is gedaan.

Thnx SubMarine, had nog niet aan Gert gedacht…
                Moet toch bij hem zijn want had nog wat spullen besteld bij hem…

Uitlaat = Carnewal

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.