instructieboekje 924

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 instructieboekje 924

• Maker
    Discussie

• Devriendt Kris
    Deelnemer

Hallo iedereen,
      ik heb net een 924 aangeschaft. Zonder ook maar 1 factuur of historie of zelfs instructieboekje (de prijs was er ook naar moet ik eerlijk zijn).

Kan er mij iemand helpen met een kopie van een boekje? Of een scan?

Hij draait mooi maar valt na een zekere tijd stil? Zou dat die benzinefilter zijn? Of zijn er nog gekende problemen?

Alvast bedankt,
      Kris

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Dank u voor de tips. Ik hou jullie op de hoogte 😉

idd gewoon bij een dealership informeren. maar soms heb je pech en zijn ze niet meer in voorraad. zij lossen dit dan op door een kopie van een leeg blad uit een ander boekje te nemen en dit ingevuld los tussen jouw boekje te steken.

dat vond ik maar niks dus ben ik online op alle mogelijke zoekertjessites wereldwijd gaan snuisteren. zo heb ik voor mij in de USA nog een blanco boekje kunnen vinden. weliswaar een Franstalige versie, maar dat kan voor een goede Vlaming geen probleem zijn EN mijn auto was origineel in Frankrijk uitgeleverd.

Instructieboekjes zijn vaak gewoon te koop via de dealer.
            Even informeren wat nog beschikbaar is. Voor de 924 van onze zoon was het boekje enkele jaren terug nog verkrijgbaar.

XXX

Je kan hier al eens kijken: http://www.clarks-garage.com/
              Maak anders een profiel aan op het 944forum.com, daar staat héél wat informatie hoor.

Succes

Ik zal idd sowieso alle vloeistoffen en riemen vervangen.

Hij heeft pas een keuring in Nederland gekregen voor 2 jaar. Maar ik hoop dat hij er hier doorgeraakt want de carrosserie ziet er echt niet goed uit.
                Er is nog heel wat werk aan.
                Fotos zullen later volgen.

Proficiat! Goede investering 😉 Foto’s?

Sowieso een goed idee om alle vloeistoffen en filters te vervangen, bougies en zeker ook de distributieriem indien je geen historiek hebt.
                  Onderdelen zijn niet duur en ka je allemaal makkelijk zelf. Leuke auto om aan te sleutelen.

Denk niet dat dit een gekend probleem is, althans niet bij mij 😉

Succes!

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.