Int. porsche-festival in landgraaf limburg 27 & 28 sept.

Home Forum Porsche Uitstappen Int. porsche-festival in landgraaf limburg 27 & 28 sept.

• Maker
    Discussie

• dannyl
    Deelnemer

Hallo mannen (en vrouwen)

Ik las tot mijn verbazing dat er tijdens mijn 2 weekse vakantie nog niemand hierover gepost had.
      Het ziet er naar uit dat we in nederland ons eigen dinslaken achtige porsche festijn gaan krijgen. Dit is zo dichtbij dat ik de mijne er zelfs maar toe kan ([size=75:zkhl2tkt]laten[/size]) duwen als hij het niet zou doen. Dus ik ga , maar wie nog meer? Het is maar 25km vanaf de grens met maasmechelen.

kijk even op de link

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • ik had een pers-akkreditatie gevraagd voor dit festival om een verslag van de tweedaagse meeting te maken zodat ik die op mijn website kon plaatsen en iedereen laten meegenieten van oa een deel van de state-of-art collectie.

Nu heb ik zonet een bericht binnengekregen van de organisatrice Diana Reinartz dat het Porsche-festival in Landgraaf niet zal doorgaan. De eigenaar van het domein waar de meeting zou doorgaan had op het allerlaatste moment een aantal voorwaarden gesteld die een ‘commerciele zelfmoord’ zouden betekenen, volgens de organistrice.

Er wordt wel getracht om de meeting volgend jaar wel te laten doorgaan.[/url]

[quote=”ferdy”:d4cxwo8e]
          Dat zijn ze ook nog altijd en zij denken ook nog altijd dat zij de Belgen hun zakken kunnen schudden !!!![/quote]

Dit wordt georganiseerd door een duitser ik heb het alleen gepost omdat het nog niet geplaatst was Ik heb er verder ook geen enkel belang bij

Ik heb jaren in het treffenwereldje gezeten en een inkom betalen per voertuig was niet meer dan normaal .
            18€ is natuurlijk wel wat hoog , maar er zijn idd nog meetings (denk aan ABC en IMT meetings ) die er nog boven zitten .
            Op Dinslaken was wel heel wat te zien alsook eet , drank , zit en kindergelegenheden .
            Ikzelf heb 10 jaar lang een zeer groot treffen alleen georganiseerd en durfde maximaal 15€ per wagen vragen . Dat voor een heel weekend (3 dagen ) met op vrijdag en zaterdag een fuif, en op zaterdag een liveband .
            Prijsuitrijking met meer dan 100 bekers etc .
            Als ik meer zou durven gevraagd hebben zou ik nog niet de helft van het volk gehad hebben ondanks de zeer grote internationale belangstelling .

[quote=”dannyl”:dcz31kg2]ik weet niet wie er allemaal in dinslaken geweest zijn , daar waren toch ook de nodige belgen. daar was de inkom 20 euro en er was niets . hier is er tenminste noch voor muziek gezorgd en eventueel avond vermaak.

daarbij heb ik gedacht dat de ollanders de zuinige krenten waren???[/quote]

Dat zijn ze ook nog altijd en zij denken ook nog altijd dat zij de Belgen hun zakken kunnen schudden !!!!

ik weet niet wie er allemaal in dinslaken geweest zijn , daar waren toch ook de nodige belgen. daar was de inkom 20 euro en er was niets . hier is er tenminste noch voor muziek gezorgd en eventueel avond vermaak.

daarbij heb ik gedacht dat de ollanders de zuinige krenten waren???

Wie geeft er nu 18 euro om je Porsche te laten zien ?????

Toedeloe, mij zie je daar niet.

[quote=”3.6rs”:38glx0t0]Inkomprijzen ;
                    Naar autos gaan zien als toeschouwer kost 6 euro voor 1 dag.
                    Uw auto laten zien aan toeschouwers kost 18 euro = 3x zoveel !!!

Zou het eigenlijk niet omgekeerd moeten zijn ?![/quote]

Als ze mij € 100 geven wil ik overwegen om eens langs te gaan, als het weer meevalt natuurlijk.

Dit is regelrechte oplichterij, weg blijven is de boodschap

En weeral op een werkweekend 🙁

Inkomprijzen ;
                        Naar autos gaan zien als toeschouwer kost 6 euro voor 1 dag.
                        Uw auto laten zien aan toeschouwers kost 18 euro = 3x zoveel !!!

Zou het eigenlijk niet omgekeerd moeten zijn ?!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.