interclassics

Home Forum Porsche Uitstappen interclassics

• Maker
    Discussie
  • 11-13/01 Interclassics in het Mecc Maastricht
    60jr Ferrari en 60jr Porsche is het thema…..
    wie gaat??
    http://www.ic-tm.nl

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Inderdaat de prijzen swingen daar de pan uit .Maar ik ben blij dat ik geweest ben ,heb veel mooie wagens gezien .En ja in Nederland moet je niet zijn om lekkere en grote pintjes te drinken natuurlijk maar al bij al toffe dingen gezien . 😛

Wij hebben idd mooie zaken gedaan, hoor, vroeg gaan was dan ook de boodschap ! Genoeg geld meenemen en een grote monovolume om de stukken in te steken, we hebben die dag trouwens 600 km gedaan voor onderdelen 8)

[quote=”ferdy”:2af78tl1]€ 15 + € 9, de pinten zijn slecht en in veel te kleine Cola glazen en je kan er alleen maar rondkijken, iets kopen is onbetaalbaar !!!

Wie er naar toe gaat is te veel geld kwijt en wie er zijn wagen of iets anders wil verkopen betaald zich blauw en is ook de duppe van de zaak.

Enkel de organisatoren vullen hun zakken en het is dan ook hun enig doel.

“Harde business”en helemaal geen” liefde voor mooie wagens ”

volgend jaar Boycotten dus 😈 [/quote]

Valt mee, ik heb er geen verlies aan geleden 😉

€ 15 + € 9, de pinten zijn slecht en in veel te kleine Cola glazen en je kan er alleen maar rondkijken, iets kopen is onbetaalbaar !!!

Wie er naar toe gaat is te veel geld kwijt en wie er zijn wagen of iets anders wil verkopen betaald zich blauw en is ook de duppe van de zaak.

Enkel de organisatoren vullen hun zakken en het is dan ook hun enig doel.

“Harde business”en helemaal geen” liefde voor mooie wagens ”

volgend jaar Boycotten dus 😈

ben er vandaag ook es geweest…ik vind het wel leuk…lang geleden dat ik nog es een F40 en 288GTO irl gezien heb…en ze stonden dan nog naast mekaar.

Qua Porsche niet veel soeps, maar er stonden veel andere auo’s die de moeite waren.

Jammer: 15 eur entree + 9 eur parking…sorry maar dat is het wel niet waard eigenlijk.

Bedankt voor de reactie’s , Ik ga het er toch op wagen en vertrek straks .
                nogmaals bedankt. 😆

[quote=”snoer 964″:25qzt6oc]De mensen die zaterdag gaan ,zou het mogelijk zijn iets te laten weten of het de moeite was ? Ik zou namelijk zondag willen gaan met mijn zoon tenminste als er iets te zien is .Van bij mij thuis is het 160 km tot daar ,daarmee vraag ik of het de moeite zou zijn die verplaatsing te maken .Alvast bedankt .Ps ik zou rond 10u vertrekken ,dus liefst ervoor reageren aub. 🙄 [/quote]

wij waren er gisteren ( vrijdag ) en persoonlijk vond ik het interessant voor:
                  – de hall met Ferrari en andere Italianen ( Alfa/Maserati/..)
                  – de Porsches doken zowat overal op
                  – de 914 ( van 325.000 euro 🙄 ) ex-fabriekswagen (zie ook in forum 914 ) stond er zo wat verloren bij naast de stand van Arno, en kon vrij door iedereen bepoteld worden!!
                  – hier en daar een prachtige Jaguar E, Corvette,
                  – standen met boeken en schaalmodellen zeer interessant

minpunten:
                  parking 5 stond reeds om 14uur vrijdag vol
                  prijs voor de parking 9 euro 😯
                  toegang 15 euro ( met kaarten van forumsponsor 10 of 11 euro )

Besluit: mooie namiddag gehad, maar voor een drukke zaterdag of zondag zou ik alles in acht genomen toch twijfelen. Nu voor ons was de afstand geen bezwaar – slechts 50 km

‘k Was er met Dave en het was zeker de moeite, Porsche was inderdaad wat magertjes vertegenwoordigt, maar er was wel een gebied waar ze prominent aanwezig waren !

vandaag geweest, de moeite zeer zeker voor het ferrari dorp
                      porsche aanbod eerder mager..

Dave was er ook (sorry voor het misgelopen, de morgen was al aardig misgegaan, dus hadden weinig tijd…)
                      misschien heeft hij wat foto’s 😀

De mensen die zaterdag gaan ,zou het mogelijk zijn iets te laten weten of het de moeite was ? Ik zou namelijk zondag willen gaan met mijn zoon tenminste als er iets te zien is .Van bij mij thuis is het 160 km tot daar ,daarmee vraag ik of het de moeite zou zijn die verplaatsing te maken .Alvast bedankt .Ps ik zou rond 10u vertrekken ,dus liefst ervoor reageren aub. 🙄

[quote=”mcklusky”:3kvvrtof]spreken we ergens af of zien we mekaar ginder ?
                          ik zal alvast 4 reductiekaarten vragen…[/quote]

gewoon aan de ingang,
                          heb nog n opdracht om 10u
                          dus zal er n kwartiertje later wel zijn….

spreken we ergens af of zien we mekaar ginder ?
                            ik zal alvast 4 reductiekaarten vragen…

broer en ik gaan in de voormiddag, rond n uur of 10 zaterdag

Hier: http://www.fbva.be/nl_0409/info/nl_info-maastricht-080111_01.html is een kortingbon van € 2,50, af te drukken.

Yvan

we moeten voor morgenavond 20 u laten weten met zn hoevelen we komen, dan krijgen we de entree aan 10€ ipv 15€

dus let me know !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.