Home › Forum › Porsche Uitstappen › Interclassics Brussel – 17, 18 & 19 november 2017
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 12 maanden geleden door DIRK.
-
MakerDiscussie
-
5 oktober 2017 om 11:43
gaat er iemand ?
Interclassics Brussel
17, 18 & 19 november | Brussels Expo, Paleis 1,3,4 & 8 -
MakerDiscussie
-
[quote=”Igordiver” post=259566]Voor de eerste keer eindslang dat ik Dirk niet tegen het lijf gelopen ben op een beurs, er stond nochtans een wagen met Stella. :drink:
[/quote]Jammer Igor, ik heb nochtans mijn ogen open gehouden , je niet gespot.
Ik was er Zondag tussen 10.00 en pakweg 14.00 u .
Herkansing begin Januari op de Maastricht versie :salut:Mijn favoriet was de paarse 964 turbo . Man , wat een prachtige wagen is dat toch …. Heeft er iemand de kunstenaars bekeken ? Die stand met de schilderij op oude metalen platen vond ik wel tof . Racing steel noemt het bedrijfje . Aangezien mijn vrouw ook positief was , is er veel kans dat ik een werk laat maken door hem .
[quote=”Igordiver” post=259566]Voor de eerste keer eindslang dat ik Dirk niet tegen het lijf gelopen ben op een beurs, er stond nochtans een wagen met Stella. :drink:
Mooie beurs maar de prijzen…Het is wat de zot er voor geeft zegt men, ik dacht dat mensen die veel geld verdienen over het algemeen, net als beroepsgitaristen die niet altijd veel geld verdienen , zeer intelligent waren. Ik denk dat mensen met centen voor auto’s zo zot als een achterdeur geworden zijn. :engeltje:
Hier alvast een link naar wat leuke prentjes. zoek de wagen die op nummer 1 staat indien ik veel geld had en bijgevolg zo zot als een achterdeur was.De prentjes[/quote]
Bedankt voor de foto’s.In mijn vorige post zijn de foto’s niet meer zichtbaar, dus tweede poging
Deze kwam ik daar vrijdag tegen: Sport Classic? Neen een omgebouwde GT3 met 1000 pK. De mannen die je op de foto ziet moesten eens aan het dak voelen om zeker te zijn dat de “double dome” ontbrak 😉
Wel goed gedaan :geek:Voor de eerste keer eindslang dat ik Dirk niet tegen het lijf gelopen ben op een beurs, er stond nochtans een wagen met Stella. :drink:
Mooie beurs maar de prijzen…Het is wat de zot er voor geeft zegt men, ik dacht dat mensen die veel geld verdienen over het algemeen, net als beroepsgitaristen die niet altijd veel geld verdienen , zeer intelligent waren. Ik denk dat mensen met centen voor auto’s zo zot als een achterdeur geworden zijn. :engeltje:
Hier alvast een link naar wat leuke prentjes. zoek de wagen die op nummer 1 staat indien ik veel geld had en bijgevolg zo zot als een achterdeur was.Zondag geweest. Dik in orde voor mij.
Foto’s staan op facebook : https://www.facebook.com/RUFIEevents/Deze kwam ik daar vrijdag tegen: Sport Classic? Neen een omgebouwde GT3 met 1000 pK. De mannen die je op de foto ziet moesten eens aan het dak voelen om zeker te zijn dat de “double dome” ontbrak 😉
Wel goed gedaan :geek:
[quote=”dirk l” post=259424]Laten we ondertussen genieten van ontspannen ritjes langs de steden :first:[/quote]
inderdaad :up: :up:
Je gaat toch niet met je oldtimer in de stad rijden om voor elk stoplicht te moeten staan, of moet enkel zijn om niet te rijden maar te stoefen. :think:
Veel liever op den buiten en in de polders genieten van het rijden, in de vrije natuur en op tijd een natje en droogje, dat is oldtimer rijden.
Voor hobbymatig gebruik van classic Cars gaat er altijd ruimte zijn .
Daarenboven gaat het over grote centrumsteden die een LEZ menen te moeten invoeren. Ik heb daar alvast niet veel te zoeken . Enne, in Nederland waar het fenomeen al veel langer bestaat hebben al wat steden het via gerechtelijke weg terug moeten intrekken :think:Om maar te zeggen; al dat doemdenken is nu ook weer nergens voor nodig.
Laten we ondertussen genieten van ontspannen ritjes langs de steden :first:Juist terug van Interclassics. Supermooie auto’s, ongelooflijk aanbod. Kreeg soms de indruk dat vroeger iedereen een elver heeft gereden door het overweldigend groot aanbod ervan. Ben absoluut geen kenner maar de prijzen zijn ook overweldigend. Ik schat dat-net als ik-99% van de mensen kijkers waren die wel een aangename dag zullen hebben gehad.
Benieuwd hoe de oldtimermarkt gaat reageren met de meer en meer stringente milieumaatregelen die in binnen-en buitenland volop in opgang zijn. Gaat de bubbel geen barsten beginnen vertonen..? Als het zo voortgaat ga je met je oldtimer nog enkel in je tuin mogen rijden.Ben deze morgend ff geweest
Veel Porschekes
Aan de prijzen te zien, nog geen crisis te verwachten precies amaai[quote=”dirk l” post=257831]Dat is ook mijn plan , kom ik je misschien weer eens tegen net als bij vorige editie :salut:[/quote]
Gezien het aantal keer dat wij elkaar tegenkomen op zulke gelegenheden is de kans zeer groot. :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.