Interclassics Brussel

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics Brussel

• Maker
    Discussie
  • Forummers die op 18, 19 of 20 november naar Brussel gaan? Ik ben er verleden jaar niet geweest, maar dit jaar zal ik wel gaan.
    IMG_1526.PNG

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • Ga zaterdag een hot dog eten daar …. :drink:

0

Voila, DP is de winnaar 🙂

0

yep, interesse hierzo :engeltje:

0

Ik heb nog 2 vrijkaarten hiervoor, voor de geinteresseerden … first come, first served …

0

Indien het mij lukt, ga ik ook een kijkje nemen op zondag :popcorn:

0

[hide]Vrijdag present voor mijn first time ever op een oldtimerbeurs. Benieuwd hoe het me gaat bevallen :lekker: [/hide]

0

Ik ga een kijkje nemen op zondag.

0

[quote=”patrickvb” post=244469]
                    Vorig jaar was onze club aanwezig met een stand, deze editie slaan we over.
                    [/quote]

Er is dit jaar zeker wel een meeting-point voor PF.BE 😉

0

Ik ga dit jaar op zaterdag ( was vorig jaar ook al de moeite om niet te zeggen één van de betere beurzen hier in Belgie ! )

0

staat HIER ook vermeld bij de evenementen.

0

Maak je klaar voor een overaanbod Porsche met prijskaartjes om te duizelen.

Vorig jaar was onze club aanwezig met een stand, deze editie slaan we over.

Veel kijkgenot!

0
                        11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.