Interclassics Brussel

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics Brussel

• Dit onderwerp bevat 41 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Rufie.
  • Maker
    Discussie
  • Forummers die op 18, 19 of 20 november naar Brussel gaan? Ik ben er verleden jaar niet geweest, maar dit jaar zal ik wel gaan.
    IMG_1526.PNG

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • Ga zaterdag een hot dog eten daar …. :drink:

Voila, DP is de winnaar 🙂

yep, interesse hierzo :engeltje:

Ik heb nog 2 vrijkaarten hiervoor, voor de geinteresseerden … first come, first served …

Indien het mij lukt, ga ik ook een kijkje nemen op zondag :popcorn:

[hide]Vrijdag present voor mijn first time ever op een oldtimerbeurs. Benieuwd hoe het me gaat bevallen :lekker: [/hide]

Ik ga een kijkje nemen op zondag.

[quote=”patrickvb” post=244469]
                    Vorig jaar was onze club aanwezig met een stand, deze editie slaan we over.
                    [/quote]

Er is dit jaar zeker wel een meeting-point voor PF.BE 😉

Ik ga dit jaar op zaterdag ( was vorig jaar ook al de moeite om niet te zeggen één van de betere beurzen hier in Belgie ! )

staat HIER ook vermeld bij de evenementen.

Maak je klaar voor een overaanbod Porsche met prijskaartjes om te duizelen.

Vorig jaar was onze club aanwezig met een stand, deze editie slaan we over.

Veel kijkgenot!

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.