- Dit onderwerp bevat 119 reacties, 51 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 januari 2015 om 21:45
Vandaag met Ghost en Bjorn naar Maastricht. :driver:
Ik was er nog nooit geweest maar het is echt de moeite. We waren vroeg ter plaatse en vermits we onze tickets online hadden gekocht hoefden we ook niet aan te schuiven, hadden we die tickets niet vooraf gekocht hadden we ook niet moeten aanschuiven vermits het verbazend kalm was, maar, en laat ons eerlijk zijn, 3 € goedkoper bij online bestellen is toch bijna de prijs die je betaald voor een Choufke van ‘t vat in één van de hallen, dus dat was ook mooi mee genomen.
We besloten eerst CCR met Wim en Timo te bezoeken, dit is trouwens dezelfde hal waar je het vers getapt Choufke van ‘t vat kan bestellen aan 3,50€, maar swat, CCR dus. De VW Karmann van Wim heeft hij volgens mij ooit nieuw gekocht bij Volkswagen, ergens in de jaren zeventig, en vervolgens 40 jaar perfect bewaard tot vorig jaar en toen besloten om hem uit zijn isolement te halen en compleet te ontmantelen en aan te passen, want die wagen is mooier dan nieuw, wat zeg ik, dit benaderd de perfectie, alhoewel hij zelfs nog niet helemaal af was. Eén woord voor Wim en Timo; Respect :respect2:
Na een lekkere koffie en een leuk gesprek besluiten we de aanwezige Porsches te gaan taxeren naar waarde, Timo verteld ons dat daags tevoren er reeds veel wagens verkocht zijn aan waanzinnige prijzen, we zijn benieuwd.
Veel Porsches en al even dure prijzen en al evenveel bordjes van “Verkocht” er op. Een Porsche is goud waard, althans dit is hoe men het hier laat uitschijnen. We bekijken alle Porsches kritisch maar blijkbaar doet niet iedereen dit want als je diezelfde Porsche enkele uren later terug ziet hangt er een bordje “Verkocht” op :wtf:Het meest kritisch zijn we voor een 964 RS America die te koop staat voor 85.000€. Een half uur later is hij verkocht maar als mijn twee begeleiders de auto nogmaals goed bekijken twijfelen we aan de kwaliteit daar tussen de achterwielen duidelijk meetbare verschillen zijn en de auto links achteraan dieper doorhangt dan rechts. Wie zal het zeggen. :sarcastisch De kilometerstand niet want zoals op heel deze stand hebben de Porsches opmerkelijk lage kilometerstanden, hebben we dit hier nog al eens ergens gelezen. 😉
Ikzelf wordt verliefd op een 964 Cabrio in nieuwstaat met slechts 13.000 miles voor de prijs van 85.000 €. Veel geld, maar de wagen lijkt alsof hij uit de showroom komt. Na een deskundige keuring van mijn twee begeleiders wijzen zij op verschillende punten en wordt besloten dat dit toch een beetje verdacht lijkt, mij niet, mij lijkt dit een prachtwagen, maar wat ken ik er dan ook van :engeltje:
Al bij al een mooie beurs die echt de moeite is, en zelfs de door Hollanders getapte Choufkes waren best lekker. Een aanrader. Foto’s heb ik niet maar daar zullen de betere fotografen onder ons wel voor zorgen. :coolness:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.