Interclassics te Maastricht 11-13 januari .

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics te Maastricht 11-13 januari .

• Maker
    Discussie
  • Van 11 januari tot en met 13 januari gaat de beurs Interclassics en Topmobiel opnieuw door in de Mecc te Maastricht .

Wie gaat er heen ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
    • Bedankt voor de foto’s . :applaus:

Mijn fotootjes kunnen jullie zoals gewoonlijk HIER bekijken

de vraagprijs voor de witte Porsche 356A Sunroof (1958) was 69.900 Euro.
          In mijn ogen véél te véél maar je ziet tegenwoordig wel meer van die gekke prijzen.

Ik heb daar ook enkele auto’s gezien die afgeprijsd waren met wel 10.000 euro, dus ik vermoed dat er serieuse onderhandelingsmarge was genomen.
            Ik heb geen ene 911 Targa onder de 32000 gezien, buiten 1 die een projectje was ….

Dat vond ik dus ook. Veel auto’s veel te duur.
              Echter is een buurman van mij zondag nog geweest en die vertelde mij gisteren dat er zeer veel wagens stonden met verkocht bordjes 😯
              Dus er zijn nog genoeg mensen die teveel willen betalen voor een classic.

Wim

Daar stonden veel auto’s die over de prijs waren, zag ik al aan de stands rond om ons. 😥

Veel ,veel ,teveel . 😥

Hoeveel, hoeveel, hoeveel??? :music: :mrgreen:

Cedric daar kan ik je niet op antwoorden !
                      Weet wel tegen welke prijs die groene 912 is verkocht en het is om op je gat te vallen . 😳

Als ik me niet vergis een 43900, en die kan wel een nieuw laagje lak gebruiken.

Volgens mij kan Havermanst de prijs wel lezen als hij op de originele foto inzoomt

Als ik me niet vergis een 43900, en die kan wel een nieuw laagje lak gebruiken.

Weet er iemand wat de vraagprijs van die witte 356A sunroof was?

ik heb een aantal van de fotos die ik vrijdag genomen heb, ook online gezet.

Je kan ze zoals steeds terugvinden op Liebe zu Ihm

auto’s maastricht
                                20086_487099091329538_916228541_n_2013-01-15.jpg

@Wim, geef maar door dat hij trots ( ik geloof dat ze hier dan “fier” zeggen ❓ ) mag wezen op z’n werk.

En van de stand meen ik echt, zoals je weet draai ik zelf met het bedrijf ook regelmatig beurzen, en wij bouwen onze stand altijd zelf op. Ik weet dus een beetje waarover ik spreek.

@Bart
                                  , dan heb ik je net gemist, had je graag even gesproken 😀 Volgende keer beter. Voor wat betreft het artikel, ik kan het helaas nu niet posten want ik heb het laatste exemplaar zondag aan Timo gegeven, en de nieuwe zijn nog onderweg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.