Interclassics te Maastricht 11-13 januari .

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics te Maastricht 11-13 januari .

• Maker
    Discussie
  • Van 11 januari tot en met 13 januari gaat de beurs Interclassics en Topmobiel opnieuw door in de Mecc te Maastricht .

Wie gaat er heen ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
  • Wim

[quote=”WillemB” post=117156]Inderdaad een van de mooiste stands, het belangrijkste (de auto) kwam uitstekend tot z’n recht :respect2:[/quote]

En de verrassing van jou/jullie ook niet te vergeten, Timo was apetrots. 8)

Kenny je even gezien ,sorry .
        Willem ,Wim vertelde dat je juist weg was van bij hun stand .

[quote=”vankerchove” post=117157]tis u vergeven 😀 , en moest nog véél zien daarom was ik ineens verdwenen 😆

Oef 😈

[quote=”PT” post=117146]@jol: Trouwens, nog eens bedankt om er ons tussen te laten aan de parking 😉 .[/quote]

Graag gedaan !

tis u vergeven 😀 , en moest nog véél zien daarom was ik ineens verdwenen 😆

[quote=”jol178″ post=117130]Vandaag ook geweest, PT tegen gekomen op de parking bij aankomst en vertrek 😉
              Prettig kennis maken PT :drink:

Dan nog met Funny en madam rondgelopen, Wim, Rita en Timo gaan ambeteren en uit een verloren ooghoek Kenny nog gespot maar eer mijn frank gevallen was was hij al verdwenen … Sorry Kenny 😥

Voor de rest wel wat “leuke speeltjes” gezien, maar die prijzen van sommige ?? :wtf:[/quote]

Inderdaad een van de mooiste stands, het belangrijkste (de auto) kwam uitstekend tot z’n recht :respect2:

[quote=”WillemB” post=117136]Ook nog even geweest 🙂

Klik hier voor de rest[/quote]Wat een geweldige prestatie van CCR, schitterend :applaus:

PT

@jol: :drink: het was via het topic van cabrio Wim “zet je kop erop” dat ik u dacht te herkennen. Toen ik je lanyard zag was ik pas zeker! Trouwens, nog eens bedankt om er ons tussen te laten aan de parking 😉 .

Ook nog even geweest 🙂

Klik hier voor de rest

Vandaag ook geweest, PT tegen gekomen op de parking bij aankomst en vertrek 😉
                        Prettig kennis maken PT :drink:

Dan nog met Funny en madam rondgelopen, Wim, Rita en Timo gaan ambeteren en uit een verloren ooghoek Kenny nog gespot maar eer mijn frank gevallen was was hij al verdwenen … Sorry Kenny 😥

Voor de rest wel wat “leuke speeltjes” gezien, maar die prijzen van sommige ?? :wtf:

Vond het leuk, maar vorig jaar vond ik het super.

Toch wel ff rondgehangen. Leukste moment was dat mijn 928 ook op de beurs te zien was….
                            Heb uiteraard het magazine erbij gekregen toen ik de wagen kocht 😀 maar was wel leuk om het er tussen te zien staan.
                            DSC00606.JPG
                            Voor diegene die mijn blog niet volgen ook nog even een stukje van het artikel.

Porsche928.qxp-lr.jpg

Vanmorgen even geweest. Stond mooi spul maar na twee uur had ik het wel gezien.

Hier wat foto’s.
                              Interclassics MECC Maastricht 2013

Zondag zal ik er zijn rond 11u .Tussen 12 en 13 u kan je me vinden voor de Apero bij Wim of bij Johan Dekens .
                                Funny

Voor mij zal het helaas niet lukken om naar de beurs te gaan zondag tot mijn spijt .Voor de mensen die wel gaan , maak maar foto’s als het kan dan kunnen we toch nog wat mee genieten .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.