Interclassics te Maastricht 11-13 januari .

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics te Maastricht 11-13 januari .

• Maker
    Discussie
  • Van 11 januari tot en met 13 januari gaat de beurs Interclassics en Topmobiel opnieuw door in de Mecc te Maastricht .

Wie gaat er heen ?

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
  • Wim

Auto’s :mrgreen:

Domme vraag; wat is er te zien? :engeltje: :engeltje:

ik ga normaal gezien op zondag :relaxman:

Ik ga me de zondag vergapen aan al dat moois. Enkel opletten dat ik de verkoper van mijn P geen muilpeer verkoop want die heeft een stand ruzie

Misschien ontmoeten we elkaar dan aldaar.
              Ik draag mijn forum lintje :drink:

ik ga er vrijdag naartoe

Ik ga zowel zaterdag als zondag eens langsgaan enkel en alleen om de Wim uit de bar te houden . 🙄 😉

Ik ga vrijdag.
                    Tot dan Wim :drink:

Wim

[quote=”jol178″ post=116269]Dus Wim, zet de drank maar koud :drink:[/quote]

ikke nie, we gaan wel aan de bar hangen. :drink:

PT

Ik ga zaterdag een kijkje nemen. Ben benieuwd naar al dat moois.

Ikke zondag met Funny :driver: :driver:
                          Dus Wim, zet de drank maar koud :drink:

Wim

[quote=”Funny” post=116261]Wie gaat er heen ?[/quote]

Ik :mrgreen: en wel 4 dagen. 😉

‘t moet uiteindelijk toch ook niet altijd bij Madame Zouzou’s Red Light Bar zijn, nietwaar?

toplocatie voor een Zuffenhausen Bastards bestuursvergadering… :mrgreen:

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.