InterClassics & TopMobiel 17 tot 19 Januari

Home Forum Porsche Uitstappen InterClassics & TopMobiel 17 tot 19 Januari

• Maker
    Discussie
  • InterClassics & TopMobiel 2014

Zoals de titel meld is er opnieuw een mooie beurs rond oldtimers.
    Wie gaat er kijken?
    Ik ga vrijdag 17 januari.

Foutieve categorie :bounce: Sorry moderators 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
  • Wim

[quote=”Molen934″ post=157130]

Was dat niet zo’n eigenwijs mannetje uit Zeeland :happydance: :?:[/quote]

En waar was Hans op de beurs, die heb ik dus niet gezien, maar wel geweest. :what: 😉

[quote=”cabrio wim” post=156632]
        En goed kijken. 😳

[/quote]

Da’s wat men noemt een vluggertje. 😉

[quote=”Funny” post=156741]Wie zag ik daarnet uitleg geven over een mercedes 280 sl Pagode ! ;)[/quote]

Was dat niet zo’n eigenwijs mannetje uit Zeeland :happydance: ❓

CCR goed in beeld :first:

Wie zag ik daarnet uitleg geven over een mercedes 280 sl Pagode ! 😉

Wim

Hier nog een filmpje van het MECC voor degene die het gemist hebben.
                En goed kijken. 😳

@wim,da is op Techno classica ook zo,de meeste zijn allemaal hard,op het krokant na die erachter zit,moet ge ni kijken :happy:

Wim

Er gaan nog luchtballonnekes springen, let op mijn woorden. 💡

Want wat daar voor prijzen gevraagd werden, en niet alleen voor Porsches is gewoon schandalig.
                    En dan het ergste nog, de staat van de auto’s, soms staken de lasdraden er nog door en roest zichtbaar, maar hele harde auto meneer, wat bij mij bij een Porsche stand tot een serieuze ruzie kwam.

Komt nog Wim :drink:

Tja de Prijzen :think: betaalbaar voor de belegger, stilaan onbereikbaar voor de liefhebbers…

Met een verkoper gesproken die een 964 jubi verkocht had voor een bedrag om achter over te vallen .
                        Er stond een 2.4 T te koop voor 89000 euro ,en het was geen versie met olieklep opzij . 😳

Wim

Mooie foto’s, en jammer dat ge niet aan mijn vest getrokken hebt.
                          Had er graag weer een gezicht bij gezien en een pint met gedronken.

Was toch weer de moeite. Wim ge zijt veel te populair 😀 was altijd volk over de vloer dus heb U maar rustig laten doen.
                            Als de link werkt, hier wat fotokes

Wim

Hier een kleine impressie van de beurs.

http://autosvantoen.nl/InterClassics-en-Topmobiel-2014-Maastricht

Foto’s heb ik helaas niet, omdat wij zelf van de beurs niet veel zien door drukte op de stand.

iemand foto’s, want spijtig genoeg heb ik deze editie moeten missen 😥

Koffie was gisteren ok ;), bedankt Wim.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.