InterClassics & TopMobiel 17 tot 19 Januari

Home Forum Porsche Uitstappen InterClassics & TopMobiel 17 tot 19 Januari

• Maker
    Discussie
  • InterClassics & TopMobiel 2014

Zoals de titel meld is er opnieuw een mooie beurs rond oldtimers.
    Wie gaat er kijken?
    Ik ga vrijdag 17 januari.

Foutieve categorie :bounce: Sorry moderators 😳

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • nu ga ik zeker langskomen :respect2: sterkte Wim

Zijn er hier Westvlamingen die naar “Interclassics & Topmobiel” gaan?

Ik zal er zijn. Wsl de 18de 8)

Gtz,
          Den Limburger

[quote=”cabrio wim” post=154147]@William, lees nog een goed mijn posts door. :wink:[/quote]
            uw vorige post is gelijk met de mijne geplaatst vandaar dat ik het niet zag 😉

santé 😀

Voor mij zal het de eerste keer zijn dat ik naar de beurs kom,
              ik ben benieuwd.

Costa

Wim

En nu kappen met mij, en verder met waar het in het draadje omgaat. 😉

We drinken er wel een in het MECC, dat is veel belangrijker. 😆

Sterkte Wim moed houden.

Véél sterkte Wim
                    Hou de moed erin in deze moeilijke periode
                    Groetjes

Alvast sterkte Wim.
                      Wij gaan ook maar dan op zondag. Altijd leuke beurs.

respect :respect2: meer kan ik niet zeggen.

Antwoord van mijn vrouw toen ik nog maar sprak van Topmobiel, “Daar gaan wij naar toe” 😯

Ze staat in het onderwijs dus…. tegenspraak wordt niet geduld. :happy:

Wim

@William, lees nog een goed mijn posts door. 😉

Gaan jullie er dan helemaal niet zijn Wim?
                            Toch sterkte van hieruit.

Wim

Dat gaat helaas niet lukken, de laswerken zijn klaar, maar spuitwerk gaat niet meer lukken.
                              Ik zal binnenkort nog wel wat foto’s van de Karmann plaatsen.

Reden heb ik hier niet vernoemd, maar mocht weer met spoed het ziekenhuis in, want kanker had zijn kop weer na 1,5 jaar oipgestoken, en moet 8 januari weer al terug.
                              En midden december is mijn schoonvader gestorven, en daar kon ik zelfs niet bij op de crematie zijn. 🙁

En verder werd hier al zoveel miserie gepost dat ik het mijne er niet wilde bijzetten, maar dat weten de meeste welk hier hoe ik daar met om ga, hahahahaha.

Ik dacht dat Wim & Timo daar gingen staan met de VoPo 😀 Karmann van Wim

Wim

Dacht het niet 😈
                                  Wij staan weer op dezelfde plaats van vorig jaar, dus naast de tap. :happydance:

Maar allen welkom weer, en staan er dit jaar met een Mercedes 280SL cabrio. 😳

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.