Interclassics & Topmobiel 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics & Topmobiel 2012

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 72)
    • ik heb op Liebe zu Ihm ook nog een aantal fotos geplaatst.

Hier al enkele als voorproefje

Vrijdag was er een man die de promo deed en heb daar een gesprek mee gevoerd.
        Ik heb de wagen uitvoerig bekeken en de kas was niet van 68 maar van 69 en dus LWB, heb hem gewezen op de andere bumper trim en andere deurbakken, en andere, minder opvallende kenmerken.

Toen vroeg ik of ik de motor mocht zien, adhv het motornummer heb ik vastgesteld dat er een 2.2 uit 71 in lag (motornr: 611xxxx). In 1969 waren er enkel 2.0l verkrijgbaar.

Ik zei tegen een kennis dat hij 33500 euro moest invullen en kreeg als antwoord van de man: je zit heel dicht in de buurt, maar het is iets lager, dus heb ik vervolgens de wagen op 32750 euro geschat.

In mijn ogen was die wagen dat niet waard.

ik ook :drink:

Anoniem

Persoonlijk vond ik het een mooie beurs ,inderdaad met het thema hadden ze veel te weinig gedaan .

Bij het raden naar de waarde was er iets dat niet klopte .Het meisje vroeg wil je je kans wagen ? Ik zei haar hoe kan ik iets raden wat niet correct is .Een 911 bouwjaar met 68 en een 2.3 motor .In die tijd zaten ze met een 2.0 motor .Ik dacht dat een 2.3 motor lag in een ST .Kan het mis hebben.

@Jol
            ben bijna bekomen van ons uitstapje 😉

Iemand foto’s van die gele 914/6 van bij beau-car getrokken. Ik ken namelijk de persoon die hem gekocht heeft (niet voor de vraagprijs natuurlijk, die was wat aan de hoge kant :wtf: ).

ik weet dat er foto’s staan op de site zelf, maar onder die verlichting van een beurs ziet die er nog altijd anders uit. Iemand op de staat gelet?

ik ken er niets van en heb 39000 euro geschat.

Volgens mij kwam de motor niet overeen met het bouwjaar (ik geloof een 2.4 in een kas van 1969). Maar mijn kennis is eerder beperkt… 😳
                  De carrosserie verdiende ook wel wat aandacht. Op het eerste zicht een nette wagen, maar zou toch twijfelen. Ik schatte hem op 31.000.

Heeft er iemand deelgenomen aan ‘Raad de waarde van de auto’ ?

Er stond een early 911 waarvan je de waarde moest raden, degene die het juist raadt, wint een meerdaagse trip naar een buitenlands automuseum.

Benieuwd of jullie ook dingen opgemerkt hebben aan de wagen in kwestie :mrgreen:

:mrgreen:

gij wel… uwen auto daarintegen… :mrgreen:

Deze foto’s gevonden op ‘t Nederlandse forum…

En ik dacht dat ‘k speciaal was 😉

vandaag ook tot ginder gebold, en het was schitterend
                            Op de parking al een 991 gespot met een belgische gepersonliseerde
                            nummerplaat erop :relaxman: , maar niemand van het forum gezien 🙄

Gisteren met Funny geweest, vond het wel plezant… 😆
                              goedkoop binnen geraakt met dank aan een onbekende Duitser… :mrgreen:
                              Fijn gesprek met Johan Dekens en Winny Coenen, en nog ne cola er boven op, bedankt Johan :first:
                              s’avonds lekker gaan eten in de Spork en tot 2 uur blijven hangen in Hassotel met een dikke sigaar bier en Spritz
                              Kortom super dag :first:

En seffens Funny gaan waker maken in zijn hotel en dan aperitieven :drink:

Wim

Lees wel op de 2 fora’s zeer verschillende meningen, maar denk dat iedereen die naar de beurs gaat zijn eigen verwachtingen heeft.

Voor mij waren de 5 allereerste beurzen in Antwerpen het mooiste en het beste.
                                Toen standen daar nog projecten te koop, en kon je nog handelen.
                                Nu de laatste tijd meer kant en klare wagens die z.g top gerestaureerd zijn maar onderhuids zeer veel gebreken vertonen.
                                Vandaar dat wij er eens wilden staan met een kas die gerestaureerd was, maar nog niet opgebouwd is/was.
                                Dit om eens te laten zien aan de mensen wat er allemaal bij komt kijken om een mooi resultaat te verkrijgen.
                                Is dit jaar niet gelukt voor Maastricht, maar gaan ons best doen voor volgend jaar.

Ben gisteren ook geweest en vond het ook niet echt de moeite. 🙁
                                  Op de porsche parking was meer te zien!!! 🙂
                                  Er stond een hele mooie 993 4S 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.