Interclassics & Topmobile in Maastricht

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Interclassics & Topmobile in Maastricht

• Maker
    Discussie
  • Het voorbije weekend vond in het MECC te Maastricht de oldtimerbeurs Interclassics en Topmobiel plaats.
    Er stonden weer héél wat Porsches, dus het was zeker en vast meer dan de moeite om er even naar toe te rijden. Misschien in je agenda noteren voor volgend jaar …

Meer fotos op Liebe zu Ihm

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • in mijn maandenlange zoektocht naar een nieuw speeltje, heb ik zelfs enige tijd gespeeld met het idee om zo’n mooie ’73 targa zoals die zilveren op de foto te zoeken, en op te knappen, ook in dat oranje. Maar ik ben een beetje afgeschrikt door sommige verhalen wat de mogelijke kostprijs van degelijke restauraties betreft, zeker indien je er zelf niet zo veel kan aan doen! Maar het blijft mooi om zien, en vermoedelijk waardevaster dan een recente…

ben er ook geweest, en er stonden idd prachtige wagens
        volgend jaar terug van de partij

greetz

dar oranje blijft toch gewoon een schitterende kleur voor oudere Porsches, niet?

Anoniem

Klopt ik ben er ook geweest.
            Vond de zwarte 993 GT2 ombouw geweldig.
            Verders stonden er een aantal zeer waardevolle auto’s binnen. 😯
            Ik zou als eigenaar toch mijn twijfels hebben zulk een auto daar te zetten voor een weekend. je kan moeilijk in uw auto blijven slapen he. 😀
            Zeker voor herhaling vatbaar 💡

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.