Interessante adresjes om met de Porsche te overnachten in binnen -en buitenland

Home Forum Porsche Uitstappen Interessante adresjes om met de Porsche te overnachten in binnen -en buitenland

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Heb jij onlangs nog overnacht met of zonder je Porsche in binnen -of buitenland en was je tevreden over de verhouding prijs-kwaliteit en parkeergelegenheid van je bolide? En je vindt een aanrader voor je collega Porschisten?
      Post dan hier de nodige informatie en evt link naar de website van het hotel/pension/B&B/Guesthouse etc…
      Op deze manier staan alle nuttige adresjes onder 1 topic en bespaart dit ons allen redelijk wat zoektijd.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door David Claes.
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)
    • Tim

Champagnestreek:

Dans les vignes in Chamery. Wagen staat binnen en locatie wordt na 22 uur afgesloten.

Luxemburg, clervaux:

hotel international/ hotel le clervaux. Voor 10 euro/nacht in ondergrondse afgesloten garage

Grand hotel De Bourbon ( Mercure ) Hebben wij overnacht was zeer goed en goede parking. ( veilig )
          Grts. Hendrik

Over minder dan een maand trekken we er weer op uit voor onze jaarlijkse Porschevakantie. De eindbestemmingen liggen al enkele maanden vast. Ik speel echter met het idee om de Route du soleil te laten voor wat ze is en met de uitgespaarde peage een extra overnachting te nemen ergens voorbij Parijs. Wordt dus een tweedaagse heenreis ipv 10h over de snelweg te rijden.
            Ik dacht aan de Loire ger hoogte van Bourges. Iemand een goed adresje waar de P ook uit het zicht kan geparkeerd worden?

Frankrijk, champagnestreek:
              Troyes: Hotel Mercure (ondergrondse beveiligde afgesloten parking). Super hotel, ideaal om de streek en stad te bezoeken.
              Rilly la Montagne: Château Rilly (veilige parking naast het hotel, niet zichtbaar vanaf de straat, wordt ‘s nachts wel niet afgesloten) Zeer mooi kasteelhotel, ideale uitvalbasis om Reims en Epernay te bezoeken.
              Solutré-Pouilly: Hotel Courtille de Solutré: prachtig hotel dat gerund wordt door mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Hotel met een zeer goed restaurant (te reserveren), geen beveiligde parking. Parking aan de kerk tegenover het hotel. Ideale uitvalbasis om de wijngaarden in de buurt te verkennen. Supermooie wegen om de wagen uit te testen 😀

[quote=”WD 1970″ post=249982]Het Bilderberg hotel kasteel Vaalsbroek in Vaals. [/quote]

Ook al gelogeerd. Goed adresje! Had (toen) een voortreffelijke keuken.

Champagnestreek Frankrijk:

Chambre d’hôtes La Chevalée, prachtige kamers, is zelf een champagne producent, wagen staat op hun privé terrein afgesloten door een poort met volle platen (kan je dus niet vanop straat doorkijken). Had gemaild dat ik met de P kwam en bij aankomst herinnerde de dame zich dat nog (ook al kwam ik daar met de Mazda 6 aan wegens ‘teveel champagne besteld om mee naar huis te nemen’…

Het Bilderberg hotel kasteel Vaalsbroek in Vaals. Nederlands Limburg en bekend als 3 landen punt. Zeer goed hotel op rustige locatie . Ruime parking met camera bewaking . Dat is voor het hotel maar de bolides die ik daar al zien staan heb zijn zeker Porsche waardig…(heb daar ooit een oude bok met een jong blaadje zijn Z8 zien parkeren tegen een boom …stress zei de man :wtf: ) ben daar al vele malen geweest en altijd een veilig hotel gevonden omdat het ook niet in een centrum van een stad ligt. Mooie streek om te toeren ,heuvels,bochten,bossen ,kleine dorpjes en voor de vrouwen (shopping) ligt Aken niet ver af. Er staat altijd een Porsche standje op het eerste verdiep van Porsche Roermond dacht ik. Echt tof hotel met alles wat je wilt ,wellness , goed restaurant en leuke bar… verdikke als ik dat hier allemaal optyp krijg ik al goesting om te reserveren volgend weekend :think:

We hebben het weder in Zeeland wat overschat … volgende week 11 graden. De trip wordt uitgesteld tot het min 22 graden is (hier in Milano nu rond de 25 graden trouwens … )

Voor diegene die binnenkort naar Italie zouden reizen en ergens tussen Verona (1/2 uur) en Venetie (1/2 uur) een Porschevriendelijk hotel zoeken, in Vicenza op 1 km van de autoweg is er dit hotel :

http://www.viest.it/en/

De auto staat achter een afsluiting en vlak voor de deur van je hotelkamer. Tip : de classic rooms zijn sober, ietwat verouderd en aan opfrissing toe, vraag om een upgrade. Prijsklasse incl upgrade 90 – 110 euro per kamer voor 2 personen, ontbijt inbegrepen. Classic is ergens tussen de 60 en 90 euro afhankelijk van periode en beschikbaarheid.

ASI

‘t Is ‘t moment om naar de UK te gaan, met de duikende £
                        Stratford upon Avon
                        Sevenoaks
                        Daar overnacht op doorreis H&T naar Ierland.
                        Geen afgesloten parking maar:
                        Eerste is een dorpke waar niemand langs komt maar prachtige omgeving om rond te toeren
                        Tweede, parking is op achterkant volledig weg van straat kant

Fletcher hotel Duinzicht in Ouddorp is wel een aanrader.

Hotel wordt regelmatig geboekt door zowel diverse Porsche als Ferrari-clubs, foto’s hiervan zijn te bekijken in het hotel.

Het aanliggende restaurant is erg goed, er kan bij mooi weer buiten gegeten worden.

Omgeving is mooi om te rijden en de parking is dan wel niet volledig afgesloten, maar wordt volledig bewaakt met camera’s.

Zelf heb ik bij,boeking gevraagd om vlak aan de receptie of in het zicht te kunnen parkeren, en dit was inderdaad bij aankomst geregeld.

Mooie Vandervalk in Middelburg met grote parking, wel niet secured volgens mij…

Heeft er iemand nog een Porsche vriendelijk adres (secured parking) voor de regio Cadzand – Zeeland?

iedereen welkom 😉

vorige week jacuzzi op 1e verdiep terras geplaatst met zicht op de vijver. :happydance:

Erg knappe locatie! Ga ik ook eens verblijven!

Erg knappe locatie! Ga ik ook eens verblijven!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.