Interessante adresjes om met de Porsche te overnachten in binnen -en buitenland

Home Forum Porsche Uitstappen Interessante adresjes om met de Porsche te overnachten in binnen -en buitenland

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Heb jij onlangs nog overnacht met of zonder je Porsche in binnen -of buitenland en was je tevreden over de verhouding prijs-kwaliteit en parkeergelegenheid van je bolide? En je vindt een aanrader voor je collega Porschisten?
      Post dan hier de nodige informatie en evt link naar de website van het hotel/pension/B&B/Guesthouse etc…
      Op deze manier staan alle nuttige adresjes onder 1 topic en bespaart dit ons allen redelijk wat zoektijd.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door David Claes.
    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
      • Altijd klaar om aan te sluiten Walter.

Altijd klaar om aan te sluiten Walter.

[quote=”charly” post=242907]gasten die onlangs bleven slapen in onze b&b :coolness:
            http://www.vijverhuis.be[/quote%5D

Goede tip Charly , ons mag je er volgend jaar eens verwachten van zodra de nieuwe P geleverd is .

[quote=”charly” post=242907]gasten die onlangs bleven slapen in onze b&b :coolness:
              http://www.vijverhuis.be[/quote%5D

Goede tip Charly , ons mag je er volgend jaar eens verwachten van zodra de nieuwe P geleverd is .

gasten die onlangs bleven slapen in onze b&b :coolness:
                http://www.vijverhuis.be

Attachments:
                • IMG_4340.JPG

gasten die onlangs bleven slapen in onze b&b :coolness:
                  http://www.vijverhuis.be

Attachments:
                  • IMG_4340.JPG

Nog vergeten te melden :

In Bologna +- 200 km ten zuiden van Milaan.

Voor de Italie gangers; uitstekend prijs/kwaliteit verhouding hotel vlak bij de belangrijkste verbindingswegen richting Toscane, Marken, etc.

Ik heb betaald : 75 euro incl ontbijt voor de 2persoonskamer + 10 euro voor de bewaakte ondergrondse parking (met mooi gereserveerde plaats).

http://www.savhotel.com/it

‘s ochtends had de 997 een platte batterij (die achteraf kapot bleek te zijn), ik ben vriendelijk geholpen, startkabeltjes en een Renault Laguna ervoor en terug :driver:

Wij hebben hier al gelogeerd.
                      Uiterst rustig gelegen, omgeving Pforzheim.

@ bladerunner bedankt voor de info.

Ik weet niet in welke richting dat je zoekt maar wij zijn op onze jaarlijkse mototrip tijdens hemelvaart HIER verschillende keren geweest.
                          Landgasthof Sonne in Alpirsbach, heeft drie sterren, dus niet de grote chichi maar zeer proper, zeer uitgebreid ontbijt en lekker avondeten en vooral zeer vriendelijk personeel en de baas staat zelf in de keuken. Wij ondervonden één nadeel 😥 maar voor sommigen een voordeel 😆 , het is zo afgelegen dat je bijna geen GSM bereik hebt.

Iemand een goed adresje in het zwarte woud ?

Harley G heeft wel gelijk… wie kent er nog adresjes???

Heren, bedankt voor de input tot nu toe. Ik had echter beter ook het woord “betaalbaar of budgetvriendelijk” bij in de titel gezet… :mrgreen:
                                Er zijn ook enkele P-rijders waar het geld niet bij bakken binnenkomt.
                                100euro/nacht met ontbijt voor 2 personen vind ik persoonlijk al mooi.

Maken we hier de geboorte mee van een roadtrip via PFB hotels? De Smikkel Route! Ik ga eens zien of ik bij de bank nog een lening kan krijgen … ook om de dietiste nadien te betalen :happy:

Eerste nacht in Marche en Fammene (Hotel Quartier Latin), dan door naar Luxembourg (Le Clervaux Boutique Designhotel), vervolgens naar Epernay (Villa Eugene) en dan naar Durbach (buurt van Baden Baden) Ritter hotel. Nu nog wat hotels om terug te komen!

Kom op, er moeten toch nog andere Porsche vriendelijke hotels zijn! :drink:

Champagnestreek Épernay – Frankrijk:
                                    Villa Eugene; 5 sterren hotel met een afgesloten parking op de Avenue de Champagne.
                                    Villa Eugene
                                    Vraag naar een kamer (kies voor een top kamer) op het gelijkvloers met terras, zo kun je via het terras naar de auto’s op de parking wandelen… een leuke bezigheid voor elke autofreak.
                                    Het hotel is luxueus maar eerder 4 sterren vind ik. De prijs is wel 5 sterren 🙁
                                    Er zijn genoeg restaurants in Epernay zelf (geen resto in hotel), er is een bar aan het hotel en er is een prachtige veranda waar het ontbijt geserveerd wordt.
                                    Je parkeerplaats dien je op voorhand te reserveren (parking is gratis) en er wordt slechts één auto per kamer toegelaten.
                                    In Epernay is er zelf niet zo heel veel te doen (een geleid bezoek v/e champagnehuis en lekker eten). Dus uitstekend voor één overnachting.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.