Interessante adresjes om met de Porsche te overnachten in binnen -en buitenland

Home Forum Porsche Uitstappen Interessante adresjes om met de Porsche te overnachten in binnen -en buitenland

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Heb jij onlangs nog overnacht met of zonder je Porsche in binnen -of buitenland en was je tevreden over de verhouding prijs-kwaliteit en parkeergelegenheid van je bolide? En je vindt een aanrader voor je collega Porschisten?
      Post dan hier de nodige informatie en evt link naar de website van het hotel/pension/B&B/Guesthouse etc…
      Op deze manier staan alle nuttige adresjes onder 1 topic en bespaart dit ons allen redelijk wat zoektijd.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door David Claes.
    12 reacties aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)
      • [quote=”DucDirk” post=236184]Hotel Molino di Foci in San Gimignano (Italië): een ideale uitvalsbasis voor verkenningsritten in Toscane, gelegen pal in het centrum van deze prachtige regio, met gratis parkeermogelijkheid. Het hotel is in feite een oude molen, netjes gerenoveerd tot een kleinschalig en super charmant hotelletje/B&B …
        Onze bestemming a.s. zondag … 😀 ][/quote]

Dan zat ik gisteren (zondag) in jouw achtertuin. Wij zijn Volterra gaan bezoeken. De SR 68 is een tof baantje!
        Enjoy Siena en Toscane (vraag maar aan Drip/Drup en consoorten)

Hier nog eentje uit Italie, Pisa (vlakbij Livorno aan de zee – Toscane in het binnenland). De stad van de scheve toren.

http://www.sanranierihotel.com/en/

Hotel redelijk modern, proper. Voor de liefhebbers … overal spiegels in de hotelkamer. Vraag een superior room (camera superiore) en je krijgt voor +- 10 euro extra de garage er extra bij. Garage is volledig afgesloten en “redelijk proper” (nadat ik de garage in Hotel Ritter gezien heb … is zelfs een propere garage “redelijk proper” 🙂 )

Dus : inpandige bewaakte garage = OK
          Hotelkamer = OK met extra’s
          Tuin aan hotel = OK met extra’s

Restaurant aan het hotel : te toeristisch, teveel aangepast aan Noorderlingen, dus niet meer echt Italiaans. Ok als je op doorreis bent maar en snel een hapje wil eten alvorens naar de speelkamer te gaan, niet ok als je je tijd wil nemen om lekker te eten.

PS : ik zoek nog wat adresjes voor De Belgische en Franse Ardennen/Champagne streek. Liefst met inpandige garage en redelijke keuken.

Pol

In Hossegor (Frankrijk) Hotel 202, ligt dicht bij Biarritz , hier heb ik met mijn elfje onlangs overnacht. Dit omdat zij onder het hotel in een afgesloten garage veilig kon overnachten. :sleep:

Eerder kleinschalig hotel met een ontbijt om U tegen te zeggen.

http://www.hotel202.fr/index.php/fr/

Een onderwerp naar mijn hart!!!!

Hier eentje uit Duitsland : http://www.ritter-durbach.de/

Een paar weken geleden een nacht verbleven, uitstekend hotel, Gourmet restaurant was een van de beste waar ik ooit geweest ben, de afgesloten garage … ik had ook daar kunnen slapen. Garage was (net als de rest van het hotel) netjes, proper, ordelijk en groot. Je kan zien dat de eigenaar een auto-liefhebber was. De producten en doeken om je voorruit te poetsen staan ter beschikking, op vraag kan zelfs een technieker langs komen.

Een Boxster Spyder, een replica 356, een oude RR en een oldtimer Mercedes bus staan klaar om uitstappen te maken. Heb je kameraden die ook die P-beleving willen meemaken… ‘t is voorhanden (inclusief Pick nick mand).

Durbach ligt aan de “Wijnroute” in de buurt van Baden (Zwarte Woud). Aan de auto’s te zien die we daar zijn tegengekomen … zijn jullie nu niet de enigste die weten dat het daar bijzonder mooi is, rijdend tussen de wijnranken.

Wat foto’s

RitterDurbach.jpg

RitterDurbachforrent.jpg

RitterDurbach356replicaforrent.jpg

RitterDurbachlux.jpg

… PS ik heb geen aandelen van dit hotel … gewoon enthousiast…
              …PS 2 … er is ook een mooi verwengedeelte met Sauna, zwembad etc ..

Met uitzicht op transaxles, hemels! 🙂

Zoals DST al plaatste…hierbij een sfeerfoto
                  IMG_20160602_124845.jpg

Hotel Molino di Foci in San Gimignano (Italië): een ideale uitvalsbasis voor verkenningsritten in Toscane, gelegen pal in het centrum van deze prachtige regio, met gratis parkeermogelijkheid. Het hotel is in feite een oude molen, netjes gerenoveerd tot een kleinschalig en super charmant hotelletje/B&B …
                    Onze bestemming a.s. zondag … 😀

Zéér interessant topic! Thx mannen voor de suggesties!

Hotel Übergossene Alm – Dienten am Hochkönig

Over dit hotel kan ik enkel in superlatieven spreken. Mooie parkeergarage, wellness, keuken, … op Porsche niveau. Ook buiten de parkeergarage zijn nog overdekte parkings beschikbaar.
                        Bijzondere troef is de knappe zwemvijver: zwemmen en ondertussen genieten van het machtige panorama op het Hochkönig massief.
                        Standaard kamers zijn aan de kleine kant, dat is een minpuntje.
                        Voor de skifans, je bent op 50 m van de skipistes. Prijs is navenant. 😉

Hotel Quartier Latin – Marche-en-Famenne

Hotel in het centrum van Marche waar we met Porschisten al enkele keren gelogeerd hebben.
                          Ondergrondse garage ter beschikking. Keuken en kamers zoals het hoort.

Het Hotel heeft enkele oldtimers te huur, ieder jaar zijn er weekends met door het hotel georganiseerde uitstappen met roadbook.

ard051.JPG

Hotel Edelweis (Lermoos – Austria)
                            Ook voor groepen :driver:
                            Garage 5 euro

Met Spa :up:
                            “Duits” eten :sarcastisch

Ben onlangs in Clervaux (GH Luxemburg) geweest.
                              Heb verbleven in hotel Le Clervaux Boutique & Design hotel, ze hebben een ondergrondse afgesloten parking.
                              Kost 10 Euro/nacht en je dient op voorhand te reserveren. Laat ze op voorhand weten met welke type auto je komt want niet alle plaatsen zijn geschikt. Vraag zeker naar een suite. Die zijn uitstekend.

12 reacties aan het bekijken - 46 tot 57 (van in totaal 57)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.