- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
18 september 2016 om 01:28
Na toch al wel wat porsches in de garages vind ik het de laatste tijd meer en meer hype als passie.
Na vandaag nog een bericht te zien voor een 993 turbo voor 145k :salut: 😯 met 125tkm die je een paar jaar geleden voor 60k kocht, idem voor een 993 4s die ik nog verkocht heb voor 45k met 80tkm etc, die prijs ligt ook rond de ton……Ik vroeg me af of er meedere van de heren van het forum het moeilijk beginnen krijgen van wil ik dit nog wel betalen als dan niet van kunnen….. Ik weet nog mijn laatste boxster S verkocht te hebben voor 23.500 met minder dan 60tkm maar dankzij een porsche hype etc….
Ik en mss nog enkele andere maar vooral ik begin ook andere merken met heritage te verkennen en voor mij heeft het merk Porsche het ondertussen een beetje gehad. De oude modellen zijn gehyped, de tussenin delen mee en de nieuwe vind ik eerder inspiratieloos…. wetende dat een van mijn eerste babywoordjes Porsche was en dat mijn hondje Porsche noemt zegt genoeg over hoe ik denk over het merk maar het is nu eerder dacht….
Elke keer opnieuw probeer ik me te overtuigen van hoe sterk een boxster wel is, een cayman de superieure drivers car, de 911 het icoon etc maar het begint te falen, het merk, de overtuiging….. op een porscheforum dit zetten is natuurlijk pittig maar hoe loopt het bij jullie…..(ja als ik wil staat er morgen terug een leuke P op de oprit maar de overtuiging ligt ver om dit te doen)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.