Interessepeiling RLC’s 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Interessepeiling RLC’s 2017

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Beste forummers,
      De blabla laat ik achterwegen:
      Is er nog interesse om in 2017 bvb maandelijks of 6-wekelijks een bijeenkomst te organiseren zonder aansluitende rit? Misschien het concept van het Plaasjkaffee maar dan op een andere lokatie. Dit kan op een vaste lokatie zijn of elke keer in een andere provincie. De formule kan ook eenvoudiger door het T&C concept van TACB en gewoon op een parking afspreken. Een paar grote thermossen koffie en wat koeken….
      Graag jullie gedacht,

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • XXX

+1 telkens een andere regio, maakt het best leuk om met treintjes tot daar te gaan :driver:

Het zou leuk zijn mochten de meetingpoints niet steeds op dezelfde locatie zijn zodat een west- of oostvlaming ook kan deelnemen.

[hide]We zouden dergelijke initiatieven ook als een ‘flash mob’ kunnen invoeren; ik verklaar: we kiezen een locatie of een horeca-zaak of evenement uit waar we allen naar toekomen voor een samenkomst…dit is dan een ‘onverwachte’ attractie in de attractie….[/hide]

Bij de Austin Healey Owners Club regio Zuid hebben ze iedere maand een avond “koffiekletsen”. Dit gaat telkens door op een doordeweekse avond op een héél gezellige plaats (kasteeltje in Limbricht). De heren kletsen over hun “tutekes” en drinken een pint :drink: en de dames houden letterlijk een “koffieklets” met een stuk taart of vlaai. Héél gezellig. En als het mooi weer is, brengt iedereen zijn Healey mee, die dan geparkeerd mag worden op de binnenkoer.
            Er zijn niet zoveel Healey’s in Zuid-Limburg en toch is het iedere maand gezellig. Soms wordt er ook een gastspreker uitgenodigd die dan komt spreken over bv. veiligheidssystemen. Een andere keer komt er iemand spreken over simpel onderhoud van een wagen etc.,
            Het is een kwestie van organiseren en het aangenaam maken.
            Dit zou toch ook mogelijk zijn binnen PFB, en zelfs regiogebonden gezien het aantal lezers van het PFB.
            Zouden we dit niet op regelmatige basis kunnen organiseren ??? Wie doet er mee ??

Ergens op de parking, hé

HET STAD is zichzelf aan het doodnijpen :happydance:

nog niet gehoord van de LEZ in de koekenstad …

Oei, ik was me er niet bewust van dat de RLC’s op het punt stonden van afgeschaft te worden ?

+1 om het telkens op een andere plek te doen
                    maar koffie uit de kofferbak zonder sanitair voor de dames in de buurt 😕 just food 4 tought

Yep

Vanuit deze hoek is er zeker interesse PFB Cars & Coffee gewoon gezellig wat lullen met de vrienden moet kunnen , en als wij daar ons steentje ergens moeten aan bijdragen met alle plezier .

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.