Interessepeiling rollenbank

Home Forum Porsche Uitstappen Interessepeiling rollenbank

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Om meteen met de deur in huis te vallen; Zijn er mensen die interesse hebben om hun Porsche op de vermogens bank te zetten om te zien wat het beest(je) in huis heeft ?

Heb reeds in menig gesprek de vraag gekregen of ik zou weten wat het zou kosten om een banktest te laten uitvoeren dus vandaar deze vraag. Ikzelf ga hiervoor bij de mensen van DVX Performance in Willebroek. Zij hebben een zeer degelijke rollenbank voor 2 en 4WD wagens en hebben ook de nodige extra koeling voor de achterkant van de 911’s de nodige lucht te geven !
      De site van DVX is HIER te vinden.

De bedoeling zou zijn dat we met een deel mensen van het forum samen gaan. Vanaf 10 wagens kan dit ook op een zondag !!
      De prijs zal normaal 50 euro zijn en afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers zit hier misschien nog wat rek in 😉

Laat maar weten indien interesse :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
      • idem interesse hier: 4wd en ook liefst een zondag

[quote=”Gette” post=230989]Zit zeker niet in de vergeetput.

De mensen met interesse kunnen hun naam hieronder aan de lijst toevoegen. Als we aan 10 komen neem ik met DVX contact op om een datum ( ergens in het weekend ) af te spreken. Laat maar komen :up:

1. GETTE
          2. Larsy
          3. Ivo 3.6
          4.
          5.
          6.
          7.
          8.
          9.
          10.[/quote]

voor 50,- en een 4WD heb ik ook interesse mits de datum schikt met alle evenementen

[quote=”Gette” post=230989]Zit zeker niet in de vergeetput.

1. GETTE
              2. Larsy
              3.
              4.
              5.
              6.
              7.
              8.
              9.
              10.[/quote]

Ik ga ook , hoe moet ik men naam toevoegen in de lijst ?
                (Lukt me niet)

Zit zeker niet in de vergeetput.

De mensen met interesse kunnen hun naam hieronder aan de lijst toevoegen. Als we aan 10 komen neem ik met DVX contact op om een datum ( ergens in het weekend ) af te spreken. Laat maar komen :up:

1. GETTE
                  2.
                  3. The Stig :mrgreen:
                  4. Walter Röhrl :popcorn:
                  5.
                  6.
                  7.
                  8.
                  9.
                  10.

Dit komt weer in de vergeetput !?

Kunnen we niet gewoon een datum vastleggen?

En het aantal deelnemers(wie er zeker zal zijn) plaats en uur .

Ja goed idee,
                      Ik kom ook . ( ik maak tijd :coolness: )

Het is altijd wel fijn om te kunnen vergelijken met dezelfde auto hoeveel pk,s de andere nog heeft zitten

Dus in mijn geval =>> mense met een 968 komaaaan

Ps: als je jaarlijks met je diesel naar de auto keuring gaat => die onbelaste roettest Vin ik ook slecht .

U p gaat echt niet stuk van 2x het gas in te trappe .
                      Anders moet ik elke week andere onderdele steken :coolness:

Gewoon Doen .

ook wel interesse! Als de datum past uiteraard…

Zal beter zijn in het voorjaar, moesten al die blokken dan kapot springen is er nog tijd om hem terug rijdend te hebben tegen de zomer :mrgreen:

mijn boxster zou verschieten als hij plots boven de 4000t/min zou komen :happy:

Een keertje in de zomer (of voorjaar) wat afspreken dan? :music:

Hier ook belangstelling en zondag m.i. meest kans.

Afhankelijk van datum wil ik ook wel eens weten wat mijn elfje nog in petto heeft na 237 dkm.
                                  Floere.

J

Voor 50€ en afhankelojk van de datum ben ik zeker geinteresseerd!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.