Interessepeiling rollenbank

Home Forum Porsche Uitstappen Interessepeiling rollenbank

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Om meteen met de deur in huis te vallen; Zijn er mensen die interesse hebben om hun Porsche op de vermogens bank te zetten om te zien wat het beest(je) in huis heeft ?

Heb reeds in menig gesprek de vraag gekregen of ik zou weten wat het zou kosten om een banktest te laten uitvoeren dus vandaar deze vraag. Ikzelf ga hiervoor bij de mensen van DVX Performance in Willebroek. Zij hebben een zeer degelijke rollenbank voor 2 en 4WD wagens en hebben ook de nodige extra koeling voor de achterkant van de 911’s de nodige lucht te geven !
      De site van DVX is HIER te vinden.

De bedoeling zou zijn dat we met een deel mensen van het forum samen gaan. Vanaf 10 wagens kan dit ook op een zondag !!
      De prijs zal normaal 50 euro zijn en afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers zit hier misschien nog wat rek in 😉

Laat maar weten indien interesse :driver:

3 reacties aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
      • Die interesse peiling is er al geweest vorig jaar.
        Toen is het een stille dood gestorven door een te kleine interesse.
        Ikzelf wil nog wel eens gaan, wel niet met een P 😳 😳 Misschien goed om aan de 10 stuks te geraken.
        Mijn Fordje krijg kortelings nog wat aanpassingen en ik wil wel eens weten wat die opbrengen.

Wim

@Mart, auto op de rollen krijgt de zelfde weerstand als op de weg.
          En ze doen dit in vierde versnelling tot max vermogen, en op moment dit bereikt is gaan ze van gas.
          Dit doen ze max 2X.

Das dus een van de ‘geheimen’ die d’n Elf na al die jaren nog niet heeft prijs gegeven. Dat zou ik ook wel es willen weten, maar vind het wel een beetje eng. Ik rij toch al jaren redelijk netjes, zonder de bolide in de 5 maximaal de sporen te geven. Het beleid is om um voorlopig nog heel te houden (niet tegen grote onderhouds- of vervangingskosten) aan te lopen. Is er een extra kans dat er dingen stuk gaan (vb. de pakkingen om je oren vliegen) als ie onbelast op vol vermogen wordt gezet? :think:

Ik heb het op de weg weleens gedaan, bizar, Once in a lifetime, dat ga ik nooit meer herhalen, dat was over de top wat mij betreft. 😳

Kortom, de interesse is er wel, maar heb de nodige twijfels alvorens ook daadwerkelijk de kat op het spek te binden … :bounce: :bounce: :bounce:

3 reacties aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.