interieur opfrissen….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen interieur opfrissen….

• Maker
    Discussie
  • is het mogelijk om de pvc onderdelen van het interieur terug in de originele kleur te krijgen ? De wagen die ik op’t moment op het oog heb heeft nogal wat krassen in’t interieur, met name het plaatje achter de knoppen van de stoelen, de middenconsole en de handrem. De middenconsole, is dat van dat “gespoten rubber” ? Zie foto….

PB060454.jpg

PB060450.jpg

Iemand weet van producten die dit kunnen verhelpen, of kom je nieuwe stukken aan’t bestellen en wat kost dat dan ?

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Ik zou eens kijken voor 2de hands onderdelen bij de diverse slopers 💡

goegel eens op videos: carbon hydrographics,
        en het kan uiteraard met elk mogelijke motief, print, gewoon effen op staalkleur, …

Je kan proberen met Colourlock op code maar op die plastic onderdelen kan ik succes niet garanderen 💡

Ik ben tijdens mijn zoektocht verschillende 996 tegengekomen en heb toen wat gegoogeld, dit adres had ik nog in mijn geheugen.

Ik ken de mensen van haar noch pluim, maar het probleem lijkt wel op te lossen :
            http://lederenautobekleding.be/nl

Ik had er tijdens wat googelen nog wel gevonden, dus dit bedrijf is niet uniek.
            Misschien hebben andere forummers ervaring?

Ik had het hier en daar ook bij de Boxster, en ik vrees dat je het heel moeilijk kan herstellen. Het is echt een laag die eraf komt of beschadigd is. Weet niet of je het volledig zou kunnen laten overtrekken met leder …? Tenzij er hier mensen zijn die weet hebben van een andere oplossing …

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.